تلفن هوشمند ال‌جی G5 SE واقعیت دارد، اما خاص نیست!

پنج‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش شایعاتی مبنی بر تولید احتمالی تلفن هوشمند جدیدی به نام LG G5 SE منتشر شد که طبق این شایعات گفته شده بود این محصول مدل ارزان‌تر و کوچکتر G5 خواهد بود. حالا مشخص شده این دستگاه واقعا وجود دارد و ال‌جی آن را تولید کرده است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

چند هفته قبل شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه ال‌جی در حال ساخت نسخه‌ی SE تلفن هوشمند G5 است و گفته شده بود که این محصول یک گوشی کوچک‌تر خواهد بود درست همانند آیفون SE. حالا در وب‌سایت روس زبان ال‌جی، اطلاعاتی در مورد LG G5 SE منتشر شده و می‌دانیم این دستگاه فقط یک محصول ارزان‌تر و با مشخصات فنی پایین‌تر از مدل اصلی G5 است.

تفاوت اصلی جی ۵ و جی ۵ اس ای در ضعیف‌تر شدن مشخصات داخلی آن بوده که ظاهرا برای بازارهایی مانند روسیه و آمریکای لاتین در نظر گرفته شده است. سایر تفاوت‌های دیگر این محصول را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

  • پشتیبانی از LTE در این محصول وجود ندارد
  • بجای اسنپدراگون ۸۲۰ از اسنپ‌دراگون ۶۲۵ در آن استفاده شده
  • به جای ۴ گیگابایت رم پردازشی از ۳ گیگابایت رم پردازشی بهره می‌برد

اما از جوانب دیگر دو محصول یاد شده مشابه هستند. طراحی هر دو گوشی یکسان است؛ ولی G5 SE ضخامت ۷.۳ میلی‌متر و G5 ضخامت ۷.۷ میلی‌متری دارد. صفحه‌نمایش هر دو دستگاه از نوع IPS و ۵.۳ اینچی با کیفیت QHD است. دوربین‌های هر دو گوشی هوشمند یاد شده نیز مشابه و حتی طراحی ماژول‌وار آن‌ها هم یکی است. همچنین هنوز دقیقا مشخص نیست که G5 SE در بازارهای دیگر نظیر آمریکا و بازارهای غربی نیز عرضه شود.

نظر شما در مورد این مدل از گوشی تلفن هوشمند LG G5 چیست؟ آیا مدل SE می‌تواند در بین افراد از جایگاه قابل توجهی برخوردار شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات