ال جی جی 5SE با ابعادی برابر جی 5 و مشخصات سخت افزاری ضعیف تر در راه است

سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هفته‌ی گذشته ال‌ جی نام تجاری LG G5 SE را در کشور کره‌ی جنوبی به ثبت رساند. این اقدام گمانه‌های بسیاری را به همراه داشت که محتمل‌ترین آن نشان از معرفی یک نسخه‌ی کوچک‌تر از جی ۵ همچون آیفون SE بود. حال انتشار تصویری از یک قاب متعلق به جی ۵ نشان از یکسان بودن اندازه‌ی جی ۵ با جی ۵ اس ای دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ثبت نام تجاری LG G5 SE توسط کمپانی کره‌ای ال‌جی در هفته‌ی گذشته شبهات بسیاری را در میان تحلیل‌گران و علاقمندان به دنیای فناوری ایجاد کرد. بسیاری بر این تصور بودند که ال‌جی نیز در نظر دارد تا همچون اپل نسخه‌ی کوچک‌تری از پرچمدار خود را با نام جی ۵ اس ای روانه‌ی بازار کند، حال آنکه انتشار تصویری از قاب متعلق به جی ۵، این تصورات را باطل کرده است. براساس آخرین اطلاعات منتشر شده، با توجه به اینکه قاب تولید شده می‌تواند در هر دو گوشی جی ۵ و جی ۵ اس ای مورد استفاده قرار گیرد، از این‌رو فرضیه‌ی مطرح شده در مورد ابعاد کوچک‌تر گوشی ناشناخته‌ی ال‌جی، صحیح نیست.

تصویر منتشر شده متعلق به قابی رسمی است که توسط ال‌جی توسعه یافته است. همانطور که می‌بینید، در پشت قاب متعلق به این quick cover می‌توان نام جی ۵ و جی ۵ اس ای را مشاهده کرد که نشان از امکان استفاده از این قاب در دو گوشی هوشمند دارد. این تصویر در یکی از فروشگاه‌های کشور بریتانیا ثبت شده است.

با توجه به شواهد موجود می‌توان چنین حدس زد که جی ۵ اس ای نسخه‌ای شبیه به پرچمدار ال‌جی است با این تفاوت که مشخصات فنی آن متفاوت است. برای مثال می‌توان پیش‌بینی کرده که جی ۵ اس ای دارای بدنه‌ی پلاستیکی خواهد بود. البته باید به این موضوع کرد که طراحی جی ۵ اس ای باید شبیه به جی ۵ باشد، هرچند مشخصات سخت‌افزاری آن متغیر بوده و از نظر قدرت ضعیف‌تر خواهد بود.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات