موتورولا موتو جی 4 در روز ۲۰ خرداد عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
شرکت لنوو امروز طی مراسمی در شهر پکن از تلفن هوشمند Zuk Z2 Pro رونمایی کرد. این شرکت علاوه بر معرفی Zuk Z2 Pro، اطلاعاتی را نیز در خصوص تلفن هوشمند جدید موتورولا ارائه کرد.
تبلیغات

یانگ یوانگینگ، مدیر عامل شرکت لنوو، در جریان معرفی تلفن هوشمند Zuk Z2 Pro، با اشاره به اینکه موتورولا در روز پنجشنبه ۲۰ خرداد، تلفن هوشمند جدید خود را عرضه خواهد کرد، آن را تلفنی "هیجان‌انگیز" نامید. لازم به ذکر است که در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص نام و مشخصات این تلفن در دست نیست.

با توجه به اطلاعات و تصاویری که تا کنون فاش شده، موتورولا در حال کار بر روی دو تلفن هوشمند موتو جی ۴ و موتو جی ۴ پلاس است. این دو تلفن نیز از همان زبان طراحی کلاسیک موتورولا بهره می‌برند. گفته می‌شود که در این دستگاه‌ها نیز شاهد وجود فریم فلزی خواهیم بود. اما بزرگترین تغییر اعمال شده، تجهیز موتو جی ۴ و موتو جی ۴ پلاس به حسگر اثر انگشت خواهد بود. بر اساس تصاویر فاش شده، به‌نظر می‌رسد که موتورولا این حسگر را در داخل یک دکمه‌ی هوم فیزیکی بکار برده است. با توجه به اینکه سری موتو جی همواره جزو تلفن‌های پایین‌رده بوده‌اند، بنابراین "هیجان‌انگیز" بودن نسل جدید موتو جی کمی دور از ذهن به‌نظر می‌رسد.

لنوو در جریان نمایشگاه CES 2016، با همکاری گوگل دستگاهی مرموز را که بر اساس پروژه‌ی تانگو توسعه داده شده بود، به نمایش گذاشت. این دستگاه به یک اسکنر سه‌بعدی و تعاملی واقعیت افزوده مجهز بود. آیا شاهد معرفی این دستگاه به عنوان محصول جدید موتورولا خواهیم بود؟ به‌نظر می‌رسد که باید برای یافتن پاسخی برای این سوال تا روز ۲۰ خرداد صبر کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات