گوگل سری جدید قاب‌های نکسوس را با قابلیت سفارشی‌سازی معرفی کرد

جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
امروز گوگل مجموعه‌ای از قاب‌های گوشی نکسوس را به نام Live Cases معرفی کرد که قابلیت سفارشی‌سازی دارند.
تبلیغات

معمولا در طول سال طرفداران گوشی‌ اندرویدی منتظر هستند تا محصولات سری نکسوس معرفی شوند. گوشی‌های نکسوس گوگل به دلیل بهره‌گیری از مشخصات فنی قابل قبول در کنار اندروید خام، همیشه خریداران زیادی دارند. امروز گوگل با معرفی سری جدید قاب‌ گوشی‌های نکسوس یک بار دیگر کاربران خود را شگفت‌زده کرد.

قاب‌های جدید نکسوس که لایو کیس نامیده می‌شود، قابلیت سفارشی‌سازی داشته و همانطور که از نام آن مشخص است، این قاب دارای عملکرد تعاملی با گوشی شما است. شما می‌توانید با استفاده از قابلیت سفارشی‌سازی قاب گوشی‌های نکسوس از تصاویر‌ پس‌زمینه‌ی متحرک روی قاب خود استفاده کنید. ضمن اینکه با استفاده از دکمه فیزیکی روی قاب، امکان اجرای اپلیکیشنی خاص فراهم شده است.

هر قاب تنها در یک شکل برای گوشی نکسوس مورد نظر عرضه شده ولی امکان سفارشی‌سازی آن وجود دارد. حتی گوگل امکان چاپ کردن تصویر یا نقشه‌ی مورد نظر بر روی قاب را در اختیار شما می‌گذارد و برای این کار ابزاری برای سفارشی‌سازی قاب با استفاده از فیلترها و طرح‌های رنگی آماده شده است. انتخاب‌های شما، تصاویر پس‌زمینه‌ی متحرک روی قاب را تشکیل می‌دهد.

گوگل هر قاب خود را ۳۵ دلار به فروش می‌رساند. این قاب برای گوشی‌های نکسوس ۵ ایکس، نکسوس ۶ و نکسوس ۶ پی در دسترس است. قاب‌های جدید گوگل با استفاده از تراشه‌ی NFC تصاویر پس‌زمینه را از گوشی دریافت می‌کند و افزونه‌ی کاری مورد نظر خود را می‌سازد.

در واقع گوگل قاب‌های لایو کیس را به صورت محدود برای نکسوس ۶ معرفی کرده بود. اما حالا گوگل قاب‌های سفارشی خود را برای افرادی عرضه کرده تمایل دارند زیباتر از گذشته از گوشی نکسوس خود مراقبت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات