بروزرسانی جدیدی با هدف افزایش سرعت نکسوس 5 ایکس به زودی ارائه می‌شود

چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گوگل متوجه برخی از مشکلات نکسوس 5X شده و قرار است همین ماه بروزرسانی تازه‌ای برای این دستگاه ارسال کند که سرعت دستگاه را افزایش داده و مشکلات فعلی را رفع می‌کند. با زومیت همراه بمانید.
تبلیغات

 در وب‌سایت Reddit، سرپرست صفحه گوگل نوشته که بروزرسانی جدید با هدف از بین بردن لگ و سرعت کم در عملکرد بخش‌های مختلف نکسوس 5X منتشر خواهد کرد. این بروزرسانی همچنین مشکلات وای‌فای و بلوتوث این دستگاه را هم حل خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست گوگل در این بروزرسانی تازه بهبود عملکرد دوربین را در برنامه خود دارد یا خیر اما برنامه دوربین این دستگاه تعداد کرش‌های زیادی دارد. تعداد کاربران زیادی نیز در Reddit درباره مشکل دوربین انتقاد خود را گفته‌اند. 

گوگل گفته که انتشار این بروزرسانی از همین الان شروع شده است. نکسوس 5X از سخت‌افزار بسیار خوبی برخوردار است و سخت‌افزاری قوی را در قالب قیمتی متعادل ارائه می‌کند. امیدواریم با ارائه بروزرسانی جدید مشکلات و باگ‌های این دستگاه کاملا رفع شود.

نکسوس ۵ ایکس گوشی هوشمند گوگل برای بازار میانی است که توسط ال‌جی تولید شده است و با قیمت حدود ۱.۱ میلیون تومان در بازار کشور به فروش می‌رسد. اگر مایل هستید تا با این گوشی بیشتر آشنا شوید بررسی زومیت از نکسوس 5x را مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات