تصاویری از قاب محافظ هواوی پی 9 فاش شد: تایید مجدد دوربین دوگانه

جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
مطالعه 3 دقیقه
پی ۹ نام پرچم‌دار آینده کمپانی هواوی خواهد بود که اکنون تصاویری از قاب محافظ آن منتشر شده است و این تصاویر نیز حکایت از دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت در بخش پشتی این دستگاه دارند.
تبلیغات

 هواوی یکی از کمپانی‌های موفق سال گذشته بود و این شرکت چینی که به‌تولید تلفن هوشمند مشغول است، در طول سال گذشته توانست ۱۱۰ میلیون دستگاه به‌فروش رساند که رشد بسیار بزرگی نسبت به‌میزان فروش سال ۲۰۱۴ است. با دستیابی به‌چنین فروشی هواوی توانست سال گذشته سومین کمپانی بزرگ تولید‌کننده‌ی اسمارت‌فون در سطح جهان باشد که افتخار بزرگی برای این شرکت به‌حساب می‌آید. البته در طول سال ۲۰۱۵ شاهد محصولات خوبی از سوی این شرکت بودیم که در این بین می‌توان به‌هواوی پی ۸، هواوی واچ، میت ۸ و نکسوس ۶ پی اشاره کرد. در طول سال جاری نیز انتظار می‌رود که این شرکت چینی محصولات خوبی را معرفی کند که یکی از آن‌ها به‌احتمال زیاد پرچم‌دار جدیدش با نام P9 خواهد بود. برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول همراه زومیت باشید.

هواوی پی 9

هواوی سال گذشته سه محصول را در سری پی ۸ معرفی و روانه بازار کرد که پی ۸، پی ۸ مینی و پی ۸ مکس از این جمله بودند؛ انتظار می‌رود امسال نیز شاهد محصولات این چنینی در سری پی ۹ باشیم. تاکنون اطلاعاتی در خصوص هواوی پی ۹ منتشر شده است که چندان نیز تعجب برانگیز نیست و گفته می‌شود که در طول یک یا دو ماه آینده شاهد معرفی آن خواهیم بود. چندی پیش رندر‌هایی از این محصول منتشر شدند و مدتی بعد نیز مشخصات آن فاش شد. اکنون OnLeaks@ اطلاعات جدیدی از این تلفن هوشمند را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویری از قاب محافظ این محصول هوشمند هستیم. در این قاب محافظ شاهد بخشی برای سنسور اثر انگشت هستیم و قسمت بالایی و پشتی آن نیز شیار نسبتا بزرگی برای دوربین دارد که احتمال دوربین دوگانه را در این محصول تقویت می‌کند. البته در یکی از این تصاویر عکسی کاغذی از گوشی را نیز درون این قاب شاهد هستیم. اگر چه این تصویر چندان منطقی نیست و روی آن کلمه اسند (Ascend) به‌چشم می‌خورد و این در حالی است که این شرکت مدت نسبتا زیادی است که دیگر از این برند استفاده نمی‌کند. در بخش زیرین این قاب شیار‌های نسبتا زیادی وجود دارد که به‌نظر می‌رسد یکی از آن‌ها مربوط به micro USB dا Type-C USB باشد و شیار‌های دیگر نیز احتمالا مربوط به‌میکروفون حذف صدای محیط (حذف نویز) و اسپیکر‌ دستگاه هستند.

هواوی پی 9

چندی پیش مشخصات این تلفن هوشمند فاش شدند که بر اساس آنها گفته می‌شود هواوی پی ۹ نمایشگری ۵.۲ اینچی با وضوح فول اچ‌دی (1080p) خواهد داشت و پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده‌ی هواوی با نام Kirin 955  انجام خواهد شد. این پردازنده ۶۴ بیتی و هشت هسته‌ای است و انتظار می‌رود که فرکانس آن‌ها بین ۲.۳ تا ۲.۵ گیگاهرتز تنظیم شود. هواوی ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم در اختیار این محصول قرار خواهد داد. گفته می‌شود که دوربین جلویی این محصول ۸ مگاپیکسلی خواهد بود، ولی اطلاعات دقیقی در خصوص دوربین پشتی آن منتشر نشده است. اما برخی شایعات حکایت از سنسور‌های ۱۳ مگاپیکسلی در این بخش از دستگاه داشتند. این پرچم‌دار از نسخه‌ی ۶.۰ اندروید مارشمالو استفاده خواهد کرد و رابط کاربری هواوی با نام EMUI نیز روی آن قرار خواهد گرفت.

هواوی پی 9

شما چه انتظاراتی از هواوی پی ۹ دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات