هواوی آنر 7 در طول دو هفته آینده اندروید 6 را دریافت خواهد کرد

چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
آنر ۷ یکی از محصولات محبوب هواوی است که در اروپا نیز عرضه شده و حال این شرکت در نظر دارد تا به‌زودی بروزرسانی رسمی اندروید ۶ را برای آن منتشر کند.
تبلیغات

 هواوی به‌عنوان سومین کمپانی بزرگ تولیدکننده‌ی تلفن هوشمند در نظر دارد تا نام خود را تبدیل به‌برندی جهانی کند و چندی پیش محصولی ارزان قیمت و مناسب را با نام ۵ ایکس معرفی کرد که در بازار‌های اروپا نیز به‌فروش رسید. حال این شرکت در نظر دارد اندروید ۶ را برای تلفن هوشمند نسبتا جدید خود به‌نام آنر ۷ عرضه کند.

البته زمان انتشار این بروزرسانی نسبت به‌سری نکسوس گوگل و محصولات موتورلا چندان سریع نبوده است؛ اما باید بدین نکته نیز توجه داشته باشید که پرچم‌داران فعلی سامسونگ (گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج)‌ تنها چند روز پیش این نسخه از اندروید را به‌صورت رسمی دریافت کرده‌اند.

البته فعلا نسخه‌ی آزمایشی این بروز رسانی در اختیار کاربران آنر ۷ (Honor 7) قرار دارد و انتظار می‌رود که در طول هفته‌های آینده کاربران این محصول بتوانند به‌صورت رسمی اندروید آبنبات چوبی را پشت سر گذاشته و به‌سوی اندروید مارشمالو حرکت کنند.

این خبر را شرکت هواوی در اکانت توئیترش تایید کرده است. گفتنی است که محصولات جدید سامسونگ نظیر گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس فعلا این نسخه از اندروید را دریافت نکرده‌اند.

البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که در حال حاضر برخی از پرچم‌داران سایر کمپانی‌ها این بروزرسانی را دریافت نکرده‌اند و در بین خود محصولات هواوی نیز بسیاری از دستگاه‌ها همچنان از اندروید آبنبات چوبی استفاده می‌کنند و فعلا به‌اندروید M مهاجرت نکرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات