اچ‌تی‌سی در حال ساخت گوشی مبتنی بر ویندوز 10 است

دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی از سال‌ها قبل، یکی از شرکای تجاریِ قدیمی و وفادار به مایکروسافت به شمار می‌رود و جزو معدود شرکت‌هایی بود که گوشی‌های هوشمند مبتنی بر ویندوز فون تولید کرد. حال به نظر می‌رسد این کمپانی تایوانی در حال کار روی یک گوشی مبتنی بر ویندوز 10 موبایل است.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی آخرین بار، نسخه‌ی ویندوز فونی از گوشی HTC One M8 را روانه‌ی بازار اروپا و امریکا کرد اما بعد از آن هیچ محصول ویندوزی تولید نکرد. حال به نظر می‌رسد که این کمپانی در تلاش است تا یک محصول جدید مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل روانه‌ی بازار کند.

براساس اطلاعاتی که در آگهی استخدام مایکروسافت منتشر شده، می‌توان متوجه شد که اچ‌تی‌سی در حال کار روی یک گوشی ویندوزی است. مایکروسافت به دنبال یک مدیر جدید در تایپه‌ی تایوان است. آن‌ها در این آگهی اعلام کرده‌اند شخصی که شغل مورد نظر را قبول می‌کند باید به مدیر فروش مایکروسافت در شنزن، چین گزارش دهد و همچنین باید تمامی جنبه‌های فروش و توسعه‌ی تجارت با HTC را برعهده بگیرد.

در این آگهی از اچ‌تی‌سی به عنوان یکی از شرکای تجاری مهم مایکروسافت یاد شده است و اشاره شده که شخص مورد نظر باید، مجموعه‌ی محصولات مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل و سرویس‌های مایکروسافت را با ابزارها، سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های HTC ترکیب کند.

پیش‌تر نیز شایعاتی مبنی بر تلاش اچ‌تی‌سی برای ساخت گوشی ویندوزی به گوش رسیده بود و حالا با این آگهی رسمی مایکروسافت می‌توان متوجه شد که اچ‌‌تی‌سی در حال کار روی گوشی ویندوز ۱۰ موبایل است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات