HTC One M8 با سیستم عامل ویندوز فون، میهمان اروپا خواهد شد

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
پیش‌تر در زومیت خواندید که HTC در حال آماده‌سازی تلفنی به نام HTC One M8 for Windows است. روز گذشته نیز شایعات تازه‌ای در باره این تلفن منتشر شد که در آن‌ها تاریخ عرضه این محصول در روز 30 مرداد به صورت اختصاصی برای اپراتور ورایزون اعلام گردید. گویا نسخه‌ای ویژه‌ی بازار اروپای این تلفن نیز کمی بعد توزیع خواهد شد.
تبلیغات

شینده می‌شود اچ تی سی، مجوزهای مربوط به وای-فای را اخیرا اخذ کرده است. با انتشار اسناد مربوط به مجوزهای دیگر، اطلاعات بیشتری از مشخصات و زمان دقیق عرضه‌ به دست خواهیم آورد، هرچند بنابر شایعات، "ام 8 برای ویندوز"، عرضه‌ی جهانی خواهد داشت.

علاوه بر عرضه‌ی اختصاصی توسط وزایزون در ایالات متحده، گواهی‌نامه‌های ارتباطی این تلفن برای کار در شبکه‌ی جهانی GSM، حاوی جزئیاتی هستند که خبر از ارائه این تلفن در بازارهای دیگر، از جمله اروپا را می‌دهند. مثلا این که ام 8 ویندوز فونی، به اضافه‌ی باند‌های 4 و 13 LTE که مربوط به ورایزون هستند، از باندهای 4، 3 و 7 هم پشتیبانی می‌کند که بیشتر در اروپا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

verizon m8 windows phone

هنوز مشخصات فنی M8 for Windows مشخص نشده است اما انتظار می‌رود این تلفن از نظر سخت‌افزاری درست شبیه به نسخه‌ی اندرویدی آن باشد. به این ترتیب کاربران ویندوز فون قادر خواهند بود تا از طراحی و کیفیت ساخت بالای HTC One M8 به همراه سیستم‌عامل ویندوز فون بهره ببرند.

نظر شما در باره‌ی این تلفن چیست؟ آیا One M8 توان رقابت با تلفن‌های ویندوز فونی لومیا مانند لومیا ۹۳۰ را دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات