ال‌ جی معرفی جی 5 در روز ۲ اسفند را تایید کرد

پنج‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
پس از آن که سامسونگ معرفی گلکسی جدید خود در روز ۲ اسفند ماه را تأیید کرد حالا نوبت به ال‌جی رسیده تا تأیید کند که گوشی جی ۵ را هم‌زمان با گلکسی اس ۷ و در روز ۲ اسفند ماه معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

ال‌جی در روزهای گذشته نیز با ارسال دعوتنامه‌ برای کنفرانس روز ۲ اسفند، تأیید کرده بود که گوشی جدید را در آن روز معرفی خواهد کرد.

ال‌جی در گذشته بیان کرده بود که در سال ۲۰۱۶ دو پرچم‌دار جدید معرفی خواهد کرد و حالا این شرکت کره‌ای با انتشار پوستری جدید، معرفی جی ۵ را در ۲ اسفند ماه تأیید کرده است.

مراسم روز ۲ اسفند ال جی

درحالی‌که پرچمداران گذشته‌ی ال‌جی با وجود متفاوت بودن عملکردی در حد پرچمداران کنونی نداشتند اما این بار به نظر می‌رسد ال‌جی به صورت مستقیم بازار گوشی‌های پرچم‌دار را نشانه رفته و می‌خواهد با گلکسی اس ۷ سامسونگ که آن هم روز ۲ اسفند ماه معرفی خواهد شد، رقابت کند.

بنابر شایعات، جی ۵ ال‌جی دارای بدنه‌ای تمام فلزی، صفحه‌نمایش ۵.۵ یا ۵.۶ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی با حاشیه‌های بسیار کم، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و ۳ یا ۴ گیگابایت رم خواهد بود.

از سایر مشخصات پرچم‌دار جدید شرکت کره‌ای می‌توان به دوربین دوگانه در پشت گوشی، دکمه‌های تنظیم حجم صدا در فریم کناری و حسگر اثر انگشت در پشت گوشی اشاره کرد.

مانند همیشه ما نیز نمایشگاه MWC 2016 را به‌طور کامل پوشش خواهیم داد تا در روز معرفی پرچم‌دار جدید ال‌جی بیشتر در مورد امکانات جدید آن بدانیم.

شما چه انتظاراتی از جی ۵ ال‌جی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات