جی 5 ال‌ جی برای رقابت با گلکسی اس 7 روز دوم اسفند ماه معرفی می‌شود

جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی به تازگی دعوتنامه‌ی خود برای کنفرانس روز ۲ اسفند ماه را ارسال و تایید کرده است که در آن روز گوشی مهمی را معرفی خواهد کرد. حالا گزارش‌ها حاکی از آن هستند که جی ۵ روز ۲ اسفند همزمان با گلکسی اس ۷ و برای رقابت با آن معرفی خواهد شد.
تبلیغات

ال‌جی و سامسونگ روز ۲ اسفند ماه کنفرانس‌های خود را در حاشیه‌ی کنفرانس 2016 MWC برگزار خواهند کرد. حالا گزارش‌ها از کره‌ی جنوبی حکایت از این دارند که دو گوشی گلکسی اس ۷ و جی ۵ ال‌جی در این روز معرفی خواهند شد. اما دلیل این کار اینگونه ذکر شده که ال‌جی به قدری از جی ۵ خود مطمئن است که اعتقاد دارد می‌تواند از گلکسی اس ۷ پیشی بگیرد. دلیل دوم نیز این گونه بیان شده است که:

یکی از دلایل معرفی جی ۵ در MWC امکان فراهم شدن تراشه‌های پردازشی از سوی کوالکام است. در گذشته و در گوشی‌های جی ۴ و وی ۱۰ ال‌جی مجبور به استفاده از پردازنده‌ای ضعیف‌‌تر شده بود؛ چرا که اسنپدراگون ۸۱۰ با مشکل داغ شدن بیش از حد دست و پنجه نرم می‌کرد.

این منبع آگاه بیان کرده است که جی ۵ دارای بدنه‌ای تمام فلزی بوده و گلکسی اس ۷ نیز در ظاهر تغییرات زیادی نخواهد کرد. او تغییرات را در بخش پردازنده و دوربین گوشی محسوس‌تر دانسته است. همچنین او به این موضوع نیز اشاره کرده است که سامسونگ پرچمدار جدید خود را با قیمتی کمتر از گذشته عرضه خواهد کرد.

به نظر می‌رسد روز ۲ اسفند روز جذابی خواهد بود و باید منتظر بمانیم و ببینیم که ال‌جی و سامسونگ با چه امکانات و گوشی‌هایی به MWC 2016 خواهند آمد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات