آخرین تصاویر رندر شده‌ی خبری از جی۳ جزئیات بیشتری را از این تلفن‌هوشمند نمایش می‌دهد [بروز شد]

شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که از مشاهده‌ی تصاویر بی‌کیفیت فاش شده‌ی منتسب به نسل جدید پرچمدار ال‌جی خسته شده‌اید، اولین تصاویر رندر شده‌ی خبری این تلفن‌هوشمند گزینه‌ی خوبی برای بررسی کوچکترین جزئیات ظاهری این محصول است.
تبلیغات

براساس این تصاویر می‌توان وجود نسخه‌ی طلایی پرچمدار اندرویدی را تصدیق کرد. از این‌رو احتمال عرضه‌ی این محصول در رنگ‌های طلایی، خاکستری و مشکی بسیار بالا است. هنوز نمی‌توان بصورت قاطع در مورد جنس بدنه‌ی این تلفن‌هوشمند اظهار نظر کرد، چراکه برخی گمانه‌زنی ها استفاده از پلی‌کربنات با طرح مات فلزی را محتمل‌تر عنوان کرده‌اند، در حالی که تیزر رسمی منتشر شده توسط ال‌جی با نمایش براده‌های آهن و انعکاس نور روی قاب پشتی، استفاده از فلز را منطقی‌تر جلوه می‌دهد.

LGG3Int1

همانطور که پیش‌تر نیز در زومیت خواندید، این تلفن‌هوشمند در تاریخ ۶ خرداد ماه بصورت رسمی معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود جی۳ لقب اولین تلفن‌هوشمند با رزولوشن 2,560 در 1,440 را با بکارگیری یک صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی از آن خود کند. از دیگر مشخصات فنی که پیش‌بینی شده است تا در این تلفن‌هوشمند شاهد استفاده از آن باشیم می‌توان به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۵ در کنار ۳ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. همچنین نباید دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به‌همراه لرزش‌گیر اپتیکال را در کنار فلش دو گانه از یاد برد. ضمناً شنیده‌ها حکایت از بازبینی در رابط کاربری اپتیموس دارند که امکانات خارق‌العاده‌ای را برای شخصی‌سازی محیط آن در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

LGG3Int2

با توجه به تصاویر منتشر شده می‌توان به این واقعیت اذعان کرد که نسبت تصویر به کل بدنه در این تلفن‌هوشمند بسیار بهینه است و ال‌جی با طراحی بهینه‌ی خود حاشیه‌های کمی را برای جی۳ به ارمغان آورده است. ال‌جی با تغییر در طراحی کلیدهای پشتی جلوه‌ی بهتری را برای این کلیدها ترتیب داده است.

بروز رسانی:

در ادامه می‌توانید تصاویر جدیدی را که از تلفن هوشمند LG G3 فاش شده، مشاهده کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات