بررسی گلکسی اس 7 سامسونگ از وب سایت های معتبر فناوری

سه‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
مطالعه 5 دقیقه
سامسونگ اواخر سال ۹۴ جدیدترین غول‌های خود در زمینه گوشی‌های هوشمند را معرفی کرد. گلکسی اس 7 حاصل تجربه ۶ ساله‌ی سامسونگ در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند رده‌بالا است. امروز بررسی این دستگاه را در وب‌سایت‌های معتبر فناوری می‌خوانیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

حالا دو سالی می‌شود که سامسونگ به‌صورت سالانه دو گوشی هوشمند پرچم‌دار را از سری S درکنار یکدیگر معرفی می‌کند. سری S سامسونگ همیشه جزو محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند بوده‌اند و به نوعی رقیب مستقیم آیفون‌های اپل به حساب می‌آیند. 

سامسونگ سال پیش با دو گوشی هوشمند جدید گلکسی اس 6 و اس 6 اج پلاس توانست فروش بسیار بالایی بدست آورد و در مجموع پرچم‌داران موفقی داشته باشد. امسال سامسونگ چیزی که جواب داده را تغییر نداد و با گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج جلو آمده است، بااین‌حال این بار دستگاه‌های جدید بیشتر نقص‌های دو پرچم‌دار قبلی را برطرف کرده‌اند و حالا از باتری بهتر، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD و بدنه ضد آب پشتیبانی می‌کنند. حالا باید ببینیم نظر وب‌سایت‌های مهم و معتبری که گلکسی اس 7 را دراختیار داشته‌اند چیست؟

ورج

galaxy-s7

درحالی‌که گلکسی اس 7 در جایگاه خود دستگاه فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آید، اما نسخه اج پیشرفته‌تر و با طراحی و کاربرد خود بیشتر خودنمایی می‌کند.

گلکسی اس 7 بی‌نقص نیست، چرا که نرم‌افزار هنوز در پشت سخت‌افزار آن لگ می‌زند. اما این دستگاه از بهترین‌ها تشکیل شده است: بهترین نمایشگر، بهترین دوربین، بهترین عملکرد و حتی عمر باتری قابل اعتنا. طراحی گلکسی اس 7 و برادرش چشمگیر است و از موادی درجه یک ساخته شده‌اند که در دنیای دستگاه‌های اندرویدی واقعا کم نظیر هستند.

سال پیش سامسونگ ثابت کرد که ساخت یک دستگاه قدرتمند اندرویدی با دوربینی فوق‌العاده و طراحی زیبا با موادی درجه یک امکان‌پذیر است. امسال، سامسونگ ثابت کرد که یک گوشی با نمایشگر بزرگ می‌تواند بزرگ نباشد.

سی نت

galaxy-s7

گلکسی اس 7 یک گوشی عالی و شاید حتی بهتر از عالی است. گلکسی اس 7 را در سفر استفاده کردم و هیچگاه تحت فشار حتی خم به ابرو نیاورد و در طول یک روز طولانی و پرفشار توانست همراه من بماند. من این دستگاه را بهترین دستگاه قابل خرید می‌دانم که حتی بهتر از دستگاه‌های عالی دیگری مانند نکسوس 6P و آیفون 6S عمل می‌کند. 

سی‌نت البته هنوز با قابل تعویض نبودن باتری مشکل دارد اما آن را در مقایسه با پرچم‌دار نسل قبل بهتر می‌داند. سی‌نت این دستگاه را سریع، قدرتمند و زیبا می‌داند.

galaxy-s7

شاید بعضی‌ها فکر کنند حذف برخی از ویژگی‌ها برای اضافه کردن آن‌ها در نسل بعدی، تنها برای ایجاد دوباره شور و هیجان و در نهایت فروش مشابه و بالای سال قبل، ترفند سامسونگ در گلکسی اس 7 است. اما برخی دیگر معتقدند سامسونگ به خواسته‌های کاربران خود در نسل جدید سری S گوش داده تا درخواست‌های آن‌ها را برآورده کند. اما در هر صورت، آیا این موضوع اهمیت دارد؟

مهم این است که سامسونگ گلکسی اس 7 یکی از بهترین گوشی‌های سری S است که با مشخصات بسیار عالی مانند دوربین قدرتمند، طراحی مدرن و نمایشگر عالی عرضه شده است.

انگجت

galaxy-s7

گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج ممکن است انقلابی نباشند، اما قدرتمند و بسیار خوب ساخته‌ شده‌اند و ارزش این را دارند که بهترین گوشی‌های هوشمند تمام تاریخ نام بگیرند. از همه مهم‌تر آن‌ها حالا هر کدام برای خرید دلیل واضح خود را دارند. گلکسی اس 7 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمندی است که من تا به حال آزمایش کرده‌ام. 

با اینکه آن‌ها تنها دستگاه‌های پرچم‌داری هستند که اوایل امسال به بازار می‌آیند اما از همین الان هم می‌توان گفت که سامسونگ دو حریف بسیار قدر را برای دیگر گوشی‌های رقیب به بازار آورده است.

وایرد

galaxy-s7

وب‌سایت وایرد از دوربین گلکسی اس 7 تعریف می‌کند که به گفته آن‌ها از دوربین بسیاری دیگر از دستگاه‌های پرچم‌دار بهتر است. 

وایرد اینطور صحبت خود درباره گلکسی اس 7 را ادامه می‌دهد: این دو گوشی قطعه‌هایی هنری هستند. اما مثل همیشه درباره اندرویدی‌ها، دلایلی وجود دارد که آن دستگاه را خرید یا برای یک اندرویدی دیگر صبر کرد. این دو گران هستند اما تجربه اندرویدی بی‌نظیری را دراختیار شما قرار می‌دهند.

چه رابط تاچ‌ویز و اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده را بخواهید چه نخواهید، در هر صورت هنوز گلکسی اس 7 با ۹ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی اشغال شده عرضه می‌شود، به همین دلیل درگاه میکرو SD می‌تواند حافظه بیشتری دراختیار شما بگذارد و امکان مفید و کاربردی به حساب می‌آید. با داشتن گلکسی اس 7 شما بهترین دوربین، سریع‌ترین فوکوس دوربین، سرعت بالای اجرای برنامه‌ها و کیفیت نمایشگری عالی را تجربه خواهید کرد که هیچگاه در یک گوشی هوشمندی پرچم‌دار دیگری ندیده‌اید.

تک‌ رادار

galaxy-s7

سامسونگ طراحی برنده‌ای را با گلکسی اس 6 به میدان آورد که در مقایسه با پرچم‌داران قبلی از نو طراحی شده بود و آنقدر جذابیت داشت که دوست نداشتید آن را زمین بگذارید و حالا گلکسی اس 7 لایق آن است تا هر ۵ ستاره بررسی تک‌ رادار به آن تعلق بگیرد، چرا که توانست از همه جهات نظر ما را به خود جلب کند. پرچم‌دار جدید سامسونگ، گلکسی اس 7 از هر جهت نسبت به گلکسی اس 6 ارتقا پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی اس 7مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات