نحوه تغییر صدای نوتیفیکیشن در آیفون

سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آموزش گام به گام تغییر صدای نوتیفیکیشن در آی او اس
در آیفون، کاربر می‌تواند صداهای اعلان مانند آهنگ‌های پیام متنی را تغییر دهد. در این مقاله نحوه تغییر صدای نوتیفیکیشن را آموزش می‌دهیم.
تبلیغات

اگر از آیفون استفاده می‌کنید، ممکن است پس از مدتی صدای نوتیفیکیشن برای شما خسته‌کننده شود. احتمالاً مشتاق هستید مانند قابلیت‌هایی که در اعلان‌های دستگاه‌های اندرویدی وجود دارد، صدای نوتیفیکیشن را در آیفون خود، چه برای کل گوشی و چه برای یک برنامه خاص تغییر دهید. در این مقاله از زومیت قصد داریم نحوه انجام این‌ کار را توضیح دهیم.

چگونه صدای نوتیفیکیشن را در آیفون تغییر دهیم؟

اگر می‌خواهید صدای اعلان در اپلیکیشن‌های سیستمی‌ مانند رینگتون‌ها را تغییر دهید، به مسیر Settings و سپس Sounds & Haptics مراجعه کنید. با رفتن به سمت پایین به قسمت Sounds and Haptic Patterns بروید و حال فهرست تمام اعلان‌های iOS را که قابل تغییر هستند، مشاهده خواهید کرد. روی گزینه‌ای که می‌خواهید تغییر دهید ضربه بزنید.

آموزش تغییر صدای نوتیفیکیشن آیفون

بخش رینگتون‌ها فهرستی از تمام رینگتون‌های موجود را در اختیارتان قرار می‌دهد. ممکن است خط خاکستری ضخیمی بین اسم رینگتون وجود داشته باشد. هرچیزی بالاتر از خط خاکستری ضخیم نشان‌دهنده‌ی رینگتون‌هایی است که برای گوشی خود دانلود کرده‌اید.

نحوه تغییر صدای اعلان آیفون

همان‌طور که در اسکرین‌شات بالا می‌بینید، لینکی به Tone Store (بخشی از اپ استور) و لینکی برای دانلود مجدد همه آهنگ‌های خریداری‌شده وجود دارد. با ضربه ‌زدن به یکی از آهنگ‌های موجود در صفحه، پیش‌نمایشی پخش می‌شود تا به تصمیم‌گیری شما کمک کند. پس از ضربه‌ زدن روی گزینه جدید، به صفحه بازگردید.

چگونه صدای نوتیفیکیشن اپلیکیشن خاص را در آیفون تغییر دهیم؟

اگر ترجیح می‌دهید صدای نوتیفیکیشن را برای یک اپلیکیشن خاص تغییر دهید، این کار نیز انجام‌شدنی است. برای این کار باید به مسیر Settings و سپس Notifications بروید. کافی است اپلیکیشنی که می‌خواهید نوتیفیکیشنش را تغییر دهید پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.

تغییر صدای نوتیفیکیشن در اپلیکیشن خاص آیفون (iOS)

البته توجه داشته باشید که همه‌ی اپلیکیشن‌ها از تغییر آهنگ نوتیفیکیشن پشتیبانی نمی‌کنند. در سایر برنامه‌ها مانند WhatsApp و Facebook Messenger، تغییر صداهای نوتیفیکیشن در تنظیمات خود برنامه امکان‌پذیر است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات