آموزش لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول

پنج‌شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول به چند روش امکان‌پذیر است که در‌ادامه، آن‌ها را به‌طور‌کامل شرح می‌دهیم.
تبلیغات

اگر بسته‌ی اینترنت همراه اول تهیه کنید، در پیامک‌ دریافتی متوجه می‌شوید که این اپراتور به‌طورخودکار تمدید بسته‌ی اینترنتی را برای کاربر فعال می‌کند. اگر به‌اندازه‌ی قیمت بسته در سیم‌کارت خود شارژ داشته باشید، همراه اول بسته‌ی جدید را برایتان فعال و از شارژ کم می‌کند.

گفتنی است پس از پایان بسته‌ی اینترنت و تمدید‌نشدن آن، مصرف اینترنت با تعرفه‌ی آزاد محاسبه خواهد شد. اگر به هر دلیلی به استفاده از سیستم تمدید خودکار علاقه ندارید، نگران نباشید. همراه اول چند راه مختلف برای لغو‌کردن این قابلیت دراختیار مشترکان خود قرار داده است که در این مطلب، آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

 استفاده از کد دستوری USSD

لغو تمدید اینترنت خودکار همراه اول

اقدام از‌طریق کد USSD، ساده‌ترین راه‌‌حل برای لغو تمدید بسته‌ی اینترنتی همراه اول است که می‌توانید آن را به‌راحتی در گوشی هوشمند خود انجام دهید.

با استفاده از کد #۸*۱۰۰*، می‌توانید دستور لغو تمدید خودکار را صادر کنید. پس از اِعمال این کد دستوری، همراه اول پیامکی مبنی‌بر تأیید دستور لغو تمدید خودکار برایتان ارسال خواهد کرد و در‌صورت دریافت این پیامک، با موفقیت از این کد دستوری استفاده کرده‌اید.

اگر #۸*۱۰۰* برای شما پاسخ‌گو نبود، ابتدا از کد #۱۰۰* و سپس در‌صورت باز‌شدن پنل دستور، از عدد ۸ استفاده کنید. این روش معمولاً برای بعضی از گوشی‌ها جواب می‌دهد. همچنین، استفاده از روش اول کاملاً امتحان خود را پس داده است.

 استفاده از اپلیکیشن «همراه من»

مخاطبان همراه اول با اپلیکیشن همراه من آشنا هستند. این اپلیکیشن مدیریت حساب کاربری سیم‌کارت را امکان‌پذیر می‌کند.

به‌کمک همراه من می‌توانید تمدید خودکار بسته‌ی اینترنتی همراه اول را نیز لغو کنید. تنها کافی است که پس از خرید بسته‌ی اینترنتی، وارد بخش بسته‌های فعال شوید و بسته‌ی دومی که نشان‌دهنده‌ی تمدید خودکار است، حذف یا غیرفعال کنید.

تماس با شماره ۹۹۹۰

لغو تمدید اینترنت خودکار همراه اول

یکی دیگر از راه‌های ساده‌ و کاربردی‌ برای لغو تمدید خودکار بسته‌ی اینترنتی همراه اول، تماس با شماره تلفن ۹۹۹۰ است. از‌طریق تماس با این شماره، می‌توانید به اپراتور پشتیبان همراه اول متصل شوید و از اپراتور درخواست کنید که تمدید خودکار بسته‌ی اینترنتی را لغو کند.

سیم‌کارت خود را به‌اندازه‌ی قیمت بسته شارژ نکنید

اگر کاربر حواس‌جمعی باشید، با رعایت این اصل ساده، کار خودتان را بسیار راحت‌تر می‌کنید. زمانی‌که پیامک مبنی‌بر نزدیک‌شدن به اتمام بسته را دریافت می‌کنید، کافی است شارژتان به‌اندازه‌ی قیمت تمدید بسته‌ی اینترنتی نباشد و به همین راحتی می‌توانید از تمدید بسته‌ی اینترنتی جلوگیری کنید.

توجه کنید که به‌محض خرید بسته‌ی جدید، تمدید خودکار بسته‌ی اینترنتی فعال می‌شود و برای غیرفعال‌کردن آن، می‌توانید مجدداً از روش‌های گفته‌شده در این مقاله استفاده کنید.

سوالات متداول زومیت

  • کدام بسته‌های اینترنت همراه اول به‌طور‌خودکار تمدید می‌شوند؟

    تمامی بسته‌هایی که همراه اول می‌فروشد، به‌صورت خودکار تمدید می‌شوند.

  • چه روش‌هایی برای لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول وجود دارد؟

    برای لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول می‌توانید از سه روش کد USSD و اپلیکیشن همراه من و تماس با شماره ۹۹۹۰ استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات