لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول

سه‌شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
کاور لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول
اگر سرویس پیامک‌های شما هم پر از پیامک‌های تبلیغاتی ناخواسته شده، در این مقاله سریع‌ترین روش‌های غیرفعال کردن پیامک تبلیغاتی همراه اول را بخوانید.
تبلیغات

بسیاری از کسب‌وکارها از روش پیامک برای تبلیغات استفاده می‌کنند. این پیامک‌ها در کنار پیامک‌های اطلاع‌رسانی که به صورت روزانه دریافت می‌کنید حجم بالایی از پیامک می‌شوند که می‌تواند کلافه‌کننده باشد. اما لغو پیامک تبلیغاتی برای مشترکان همراه اول به سادگی و با کد دستوری یا تماس با مرکز اطلاع‌رسانی یا استفاده از سایت و اپلیکیشن همراه من انجام می‌شود.

روش های لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول

اولین راه برای لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول استفاده از سرویس پیامک است. شما می‌توانید عدد ۱ را به شماره ۸۹۹۹ پیامک کنید.

لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول با کد دستوری

قبلا مهم‌ترین کدهای دستوری همراه اول را به شما معرفی کرده‌ایم و لغو پیامک تبلیغاتی هم با کد دستوری امکان‌پذیر است. پس از شماره‌گیری کد دستوری #8999* باید شماره ۱ را ارسال کنید تا پیامک‌های تبلیغاتی برایتان غیرفعال شوند.

لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول

همچنین می‌توانید کد دستوری #800* را شماره‌گیری کنید و گزینه 1 را ارسال کنید که مخصوص قطع پیامک تبلیغاتی است.

لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول

علاوه بر این‌ها تماس با مرکز اطلاع‌رسانی ۹۹۹۰ هم روش دیگری برای غیرفعال کردن پیامک تبلیغاتی همراه اول است.

روش های لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول با اپلیکیشن همراه من

اگر جزو آن دسته از مشترکان همراه اول هستید که خدمات را از طریق سامانه همراه من دریافت می‌کنید، در این سامانه هم مسیر غیرفعال کردن پیامک تبلیغاتی وجود دارد. پیش از این مقاله‌ی اپلیکیشن همراه من، آموزش کار با همه‌ی بخش‌ها را نوشته‌ایم.

پس از ورود به این برنامه وارد بخش خدمات و سپس خدمات پیامک شوید. در این قسمت گزینه پیامک انبوه را مشاهده می‌کنید که نشان می‌دهد برای شما فعال است یا غیرفعال.

لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول

پس از کلیک روی گزینه پیامک انبوه در صفحه‌ی جدید می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی را فعال یا غیرفعال کنید.

لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول

پس از اینکه این مسیرها را طی کنید پیامک‌های تبلیغاتی حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد برایتان لغو می‌شوند.

البته توجه کنید که این روش‌های پیامک‌های تبلیغاتی را لغو می‌کنند اما پیامک‌های اطلاع‌رسانی سرویس‌های همراه اول همچنان برایتان ارسال خواهند شد. همراه اول در سایت خود در این باره نوشته است: «پیامک‌های اطلاع‌رسانی اپراتور و اطلاع‌رسانی سرویس‌های پایه و باند پهن همراه اول، پیامک‌های تبلیغاتی محسوب نمی شوند. بنابراین درصورت قطع سرویس پیام تبلیغاتی، مشترکین این نوع پیام‌ها را دریافت خواهند نمود.»

علاوه بر این اگر خودتان به خاطر عضویت در باشگاه یا فروشگاهی با دریافت پیامک تبلیغاتی موافقت کرده باشید این روش روی آن پیامک‌ها تاثیری ندارند. همراه اول در این باره توضیح داده: «برخی مشتركین به واسطه عضویت در باشگاهی خاص یا ارائه شماره خود به فروشگاه‌ها از این مبادی پیامك تبلیغاتی دریافت می كنند كه در این خصوص نیز اپراتور دخالتی ندارد.» پس اگر خودتان شماره‌تان را به شرکت یا ارگان خاصی اعلام کرده‌اید برای غیرفعال کردن این سرویس باید از طریق همان مجموعه اقدام کنید.

درواقع با این روش‌ها پیامک‌های تبلیغاتی که از سرشماره‌های تبلیغاتی ارسال شده باشند لغو می‌شوند، اما اگر پیامک‌ها از سرشماره‌های شخصی ارسال شده باشند نمی‌توانید آن‌ها را غیرفعال کنید.

سوالات متداول زومیت

  • چگونه از طریق سامانه پیامکی همراه اول پیامک تبلیغاتی را لغو کنیم؟

    برای لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول عدد ۱ را به شماره ۸۹۹۹ پیامک کنید.

  • چگونه از طریق اپلیکیشن همراه من پیامک تبلیغاتی را لغو کنیم؟

    وارد بخش خدمات و سپس خدمات پیامک شوید. روی گزینه پیامک انبوه بزنید و گزینه غیرفعال شدن را انتخاب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات