چطور از طریق ابزار اندرویدی به سرویس ایمیل outlook.com دسترسی داشته باشیم؟

جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
همان‌طورکه پیش‌تر اعلام کردیم، مایکروسافت سرویس تازه و سازگار به رابط کاربری ویندوز ۸ را با نام outlook.com راه اندازی کرد. این سرویس امکانات بسیار جالب و مشابه به جی‌میل داشته و علاوه بر ظاهر زیبا دارای سرعت بسیار خوبی است. اما چطور می‌توان ازطریق ابزارهای اندرویدی به صندوق نامه‌های خود در outlook.com دسترسی داشت؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید قصد داریم ۲ روش برای این کار، آموزش دهید.
تبلیغات

۲ راه برای بررسی ایمیل‌ها در سرویس اوت‌لوک دات‌کام در اندروید وجود دارد. یک روش که احتمالاً همه بلد هستند استفاده از مرورگرهای وب اندروید و باز کردن سایت outlook.com است. که بلافاصله پس از لاگین کردن، ابزار موبایل شما تشخیص داده شده و نسخه موبایل outlook.com نمایش داده می‌شود. این نسخه به خوبی با صفحه‌های لمسی ابزارهای هوشمند سازگار است و می‌توانید از امکانات سرویس ایمیل خود به‌راحتی استفاده کنید.

اما اگر ترجیح می‌دهید از نرم‌افزار برای دسترسی به سرویس outlook.com استفاده کنید و مجبور به باز کردن مرورگر نباشید می‌توانید از نرم‌افزار مجانی Hotmail app برای دسترسی به اکانت اوت‌لوک دات کام خود بهره ببرید.

نرم‌افزار Hotmail app را دانلود کرده و به جای وارد کردن اکانت هات‌میل خود مشخصات اکانت اوت‌لوک خود را وارد کنید. با این نرم‌افزار می‌توانید کلیه اکانت‌های هات‌میل، لایو یا اوت‌لوک خود را یکجا کنترل کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات