غیرفعال کردن اعلانیه‌ی نرم‌افزار گوگل مسنجر برای مخاطب‌های ویژه

چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
نرم‌افزار گوگل مسنجر که تقریبا از سال ۲۰۱۴ وارد فروشگاه نرم‌افزاری گوگل شده است، در عین ساده بودن دارای قابلیت‌های ابتدایی جالبی است. یکی از این ویژگی‌ها، غیرفعال کردن نمایش اعلانیه‌ی دریافت پیامک در مورد مخاطب‌های مورد نظر است. زومیت را همراهی کنید.
تبلیغات

گوگل تقریبا از دو سال قبل، نرم‌افزار ارسال و دریافت پیامک خود را تحت عنوان گوگل مسنجر (Google Messenger) همراه با طراحی ساده و امکانات ابتدایی به صورت رایگان منتشر کرده است. گوگل مسنجر شاید برترین نرم‌افزار پیام رسان اندرویدی نباشد، اما به طور حتم کارکرد ساده‌ای داشته و دارای برخی از ویژگی‌های مفید است.

یکی از قابلیت‌های مفید گوگل مسنجر، توانایی غیرفعال کردن اعلانیه‌ی مربوط به دریافت پیام متنی برای مخاطب‌های مورد نظر کاربر است. در صورتی که مایل به دریافت اعلانیه‌ی پیام متنی از شخص خاصی نیستید، به راحتی می‌توانید دریافت اعلانیه را فقط برای آن شخص، غیرفعال کنید. برای انجام این کار، مراحل ساده‌ی زیر را طی کنید.

۱- نرم‌افزار گوگل مسنجر را اجرا کنید.

 b

۲- مکالمه‌ی مربوط به مخاطب مورد نظر خود را برای چند ثانیه لمس کنید تا پنجره‌ای فرعی شامل چند گزینه‌ی مفید نمایان شود.

۳- در پنجره‌ی فرعی نمایان شده و در بالای صفحه‌ی نمایش، بر روی آیکن زنگوله ضربه بزنید تا دریافت اعلانیه از شخص مورد نظر غیرفعال شود.

۴- با این کار، در زمان دریافت پیامک از مخاطب مورد نظر، هیچ اعلانیه‌ای در بخش نوتیفیکیشن گوشی هوشمند نمایان نخواهد شد. با انجام دوباره‌ی مراحل یاد شده به شیوه‌ی مشابه، به راحتی می‌توانید دریافت اعلانیه را فعال کنید.

 b

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات