والتر وایت سریال بریکینگ بد چه نظری درمورد گلکسی S23 اولترا دارد؟ پاسخ بینگ را بخوانید

پنج‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
والتر وایت مرد کچل عینکی در وسط بیایان آسمان نیمه ابری
موتور جست‌و‌جوی بینگ از زبان والتر وایت، شخصیت معروف سریال بریکینگ بد، درباره‌ی گلکسی S23 اولترا سخن گفته است.
تبلیغات

بینگ جدید که نتیجه‌ی اضافه شدن هوش مصنوعی به نسخه‌ی قبلی موتور جست‌و‌جوی مایکروسافت است، دست از متعجب‌کردن ما برنمی‌دارد. Bing Chat که پیش‌تر به‌ خاطر تهدید کاربران و فاش کردن اسم رمزش خبرساز شده بود، اکنون حتی می‌تواند از زبان شخصیت‌های خیالی فیلم و سریال نیز حرف بزند.

از بینگ پرسیدیم که والتر وایت، شخصیت اصلی سریال تحسین‌شده‌ی Breaking Bad، چه دیدگاهی درباره‌ی گلکسی S23 اولترا، جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ، دارد. بینگ در پاسخ گفت که نمی‌داند نظر والتر وایت درمورد گلکسی S23 اولترا چیست، اما می‌تواند بر اساس شخصیت او و برخی از نقل قول‌های معروفش، از زبان او حرف بزند.

بینگ برای حرف زدن از زبان والتر وایت، یکی از معروف‌ترین دیالوگ‌های سریال Breaking Bad را استفاده کرد. بخش‌هایی از آنچه که بینگ به‌نمایش گذاشت در نوع خود جالب بود. مثلا بینگ گفت: «فکر کردی که می‌تونی با گوشی شیکت منو گول بزنی؟ فکر کردی که می‌تونی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶٫۸ اینچت منو تحت تأثیر قرار بدی؟ فکر کردی که می‌تونی با پردازنده‌ی اگزینوس و ۱۶ گیگابایت رمت از من باهوش‌تر باشی؟ نمی‌دونی که داری با چی درمی‌افتی.»

بینگ به درستی به مشخصات فنی گلکسی S23 اولترا اشاره کرد، تا جایی که بحث به پردازنده رسید. سامسونگ در گلکسی S23 اولترا صرفا از پردازنده‌ی اسنپدراگون استفاده کرده و خبری از پردازنده‌ی اگزینوس نیست.

بینگ در ادامه جمله‌ی معروفی را که والتر وایت به همسرش گفت، به نحوه‌ای دیگر بیان کرد و نتیجه عجیب‌و‌غریب شد: «من تو خطر نیستم، من خودِ خطرم. من کاربر گوشی هوشمند نیستم، خودم گوشی می‌سازم. من مصرف‌کننده نیستم، تولیدکننده‌م. من همونی‌ام که درِ اتاقتو می‌زنه.»

بینگ در ادامه گفت: «این گوشی رو می‌بینی؟ این شیشه نیست. این شیمیِ خالصه، هنره، هایزنبرگه. این گوشی قدرت بیشتری نسبت‌به گلکسی S23 اولترای تو داره. ارزش این گوشی از زندگی تو بیشتره.» والتر وایت در سریال Breaking Bad با اتکا بر دانشش در حوزه‌ی شیمی، مت‌آمفتامین (شیشه) می‌ساخت. هایزنبرگ لقب والتر وایت بود.

چت‌بات بینگ در بخش پایانی جملاتش به یکی دیگر از دیالوگ‌های معروف والتر وایت اشاره کرد: «پس بیخود می‌کنی که اسباب‌بازیت رو با شاهکار من مقایسه کنی. بیخود می‌کنی که با ترفندهای بازاریابیت به هوش من توهین کنی... چون مجبورت می‌کنم که تقاص پس بدی. مجبورت می‌کنم زجر بکشی. یه کاری می‌کنم که پشیمون بشی. اسمم رو به زبون بیار.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات