کابوس مک‌بوک‌های اپل؛ لپ‌تاپ بدون فن لنوو با تراشه جنجالی X Elite رؤیت شد

چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
لپ تاپ لنوو Yoga Slim 7 14 Snapdragon Edition
تصاویر فاش‌شده از لنوو Yoga Slim 7 14 این لپ‌تاپِ بدون فن را با شاسی باریک به‌نمایش می‌گذارند.
تبلیغات

در ماه‌های اخیر، خبرهای زیادی درباره پردازنده‌های سری اسنپدراگون ایکس الیت کوالکام و لپ‌تاپ‌های مجهز به این تراشه‌ها شنیده‌ایم؛ اما هنوز محصولی به‌طور رسمی با سیستم-روی-چیپ مذکور رونمایی نشده است. انتظار می‌رود بسیاری از این دستگاه‌ها در رویدادی در ماه می ۲۰۲۴ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳) معرفی شوند و حالا تصاویری از لپ‌تاپ باریک لنوو Yoga Slim 7 14 با تراشه‌ی اسنپدراگون ایکس الیت دردسترس قرار گرفته است.

لنوو یکی از اولین شرکت‌هایی خواهد بود که محصولی با جدیدترین نسل پردازنده‌های آرم کوالکام عرضه خواهد کرد و اکنون کاربری به نام WalkingCat با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق)، طراحی لپ‌ تاپ لنوو Yoga Slim 7 14 Snapdragon Edition را فاش کرده است.

لپ تاپ لنوو Yoga Slim 7 14 Snapdragon Edition
لپ تاپ لنوو Yoga Slim 7 14 Snapdragon Edition
لپ تاپ لنوو Yoga Slim 7 14 Snapdragon Edition

ظاهراً لپ‌تاپ جدید لنوو کاملاً بدون فن کار می‌کند؛ زیرا خروجی فن در هیچ‌یک از لبه‌های آن دیده نمی‌شود. همچنین، تصاویر Yoga Slim 7 14 نشان می‌دهند این لپ‌تاپ بسیار نازک است و غیر از سه درگاه USB-C، درگاه دیگری ندارد.

لپ‌تاپ‌های مجهز به تراشه‌های آرم بسیار خنک‌تر از دستگاه‌های معمولی مبتنی‌بر x86 عمل می‌کنند و در‌نتیجه، به فن نیازی ندارند و ضخامت نهایی آن‌ها کمتر از مدل‌های معمولی است.

لنوو کلید اختصاصی دستیار هوش مصنوعی کوپایلت را روی کیبورد Yoga Slim 7 14 ارائه می‌دهد و این یعنی دستگاه مذکور به‌عنوان لپ‌تاپ مجهز به هوش مصنوعی معرفی خواهد شد.

سری Yoga Slim لنوو احتمالاً پرفروش‌ترین محصولات این شرکت محسوب نمی‌شوند؛ اما قطعاً می‌توانند در فهرست بهترین لپ تاپ لنوو قرار گیرند. قیمت لپ تاپ جدید این سری هنوز مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات