لپ‌تاپ خوش‌قیمت جدید آنر توجه ویژه‌ای به هوش مصنوعی دارد

سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
مطالعه 3 دقیقه
آنر Notebook X14 و X16 پلاس ۲۰۲۴
لپ‌تاپ جدید آنر در دو مدل X14 و X16 پلاس با پردازنده‌ی Ryzen 8845HS و پشتیبانی از هوش مصنوعی معرفی شد.
تبلیغات

آنر از لپ‌تاپ‌های جدید X14 و X16 پلاس ۲۰۲۴ در کنار نسخه‌ی PSR Porsche Design گوشی مجیک ۶ و دستبند سلامت آنر بند ۹ رونمایی کرد. این محصولات از طراحی زیبا، پنل IPS LCD با وضوح بالا و روکش مات، بدنه‌ی فلزی و وزن نسبتاً کم بهره می‌برند.

از ویژگی‌های دو لپ‌تاپ آنر X14 و X16 پلاس می‌توان به انتقال یکپارچه‌ی فایل، پشتیبانی از انتقال پنجره بین دستگاه‌های این برند با رابط کاربری MagicOS و میز کار هوش مصنوعی Magic AI اشاره کرد که امکاناتی مثل خلاصه‌سازی اسناد را ارائه می‌دهد.

لپ تاپ آنر Notenbook X14 پلاس ۲۰۲۴
لپ تاپ آنر Notenbook X16 پلاس ۲۰۲۴

هر دو نسخه‌ی ۱۴ و ۱۶ اینچی لپ‌تاپ جدید آنر از پردازنده‌ AMD مدل Ryzen 8845HS و گرافیک یکپارچه‌ی Radeon 780M بهره می‌برند. لپ‌تاپ آنر X14 پلاس از حالت عملکرد ۳۵ و ۴۰ وات و X16 پلاس از حالت عملکرد ۳۵ و ۴۵ وات بهره می‌برد که برای جابه‌جایی بین این حالت‌ها باید کلید Fn+P را فشار دهید. هر دو دستگاه همچنین از سیستم خنک‌کننده‌ی تک فن استفاده می‌کنند.

طبق اطلاعات سایت رسمی آنر، Notebook X14 و X16 پلاس ۲۰۲۴ به‌ترتیب به باتری ۶۰ وات ساعتی و ۷۵ وات ساعتی مجهز شده‌اند و از شارژ ۶۵ وات با درگاه USB-C پشتیبانی می‌کنند.

لپ تاپ آنر Notenbook X14 پلاس ۲۰۲۴
لپ تاپ آنر Notenbook X14 و X16 پلاس ۲۰۲۴

از دیگر ویژگی‌های لپ‌تاپ آنر X14 و X16 پلاس ۲۰۲۴ می‌توان به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۴۳۰ نیت و گواهی TUV برای محافظت از چشم در برابر نور آبی اشاره کرد. مدل ۱۴ اینچی این محصول نسبت‌ به برادر بزرگ‌ترش وضوح بالاتری دارد؛ وضوح نمایشگر این دستگاه ۲٬۸۸۰ در ۱٬۸۰۰ پیکسل (2.8K) و وضوح مدل ۱۶ اینچی آن ۲٬۵۶۰ در ۱٬۶۰۰ پیکسل (2.5K) است.

قیمت لپ تاپ آنر مدل Notebook X14 Plus 2024 با فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۶ گیگابایت ۶۵۲ دلار و مدل یک ترابایتی با رم ۳۲ گیگابایتی ۷۲۲ دلار است.

قیمت لپ تاپ جدید Notebook X16 Plus 2024 آنر با فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۶ گیگابایت ۶۸۰ دلار و مدل یک‌ ترابایتی آن با رم ۳۲ گیگابایت ۷۴۹ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات