مک بوک ایر M2 اپل در فروشگاه آمریکایی ۳۰۰ دلار تخفیف خورد

دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
مک بوک ایر M2
لپ‌تاپ‌های ۱۳ و ۱۵ اینچی مک‌بوک ایر M2 اپل در فروشگاه بست‌ بای با ۳۰۰ دلار تخفیف عرضه می‌شوند.
تبلیغات

در حراج جدید فروشگاه بست بای، پیشنهاهای بسیار خوبی برای مک بوک ایر ۱۳ اینچ و مک بوک ایر ۱۵ اینچ با تراشه‌ی M2 در نظر گرفته شده و قیمت‌ لپ تاپ ها را به پایین‌ترین حد از زمان عرضه‌ی آن‌ها رسانده است. برای مشاهده‌ی تخفیف‌ها نیازی به عضویت ویژه در سایت بست‌ بای نیست.

قیمت مک بوک ایر ۱۵ اینچ M2 مدل ۲۵۶ گیگابایتی از ۱٬۲۹۹ دلار به ۹۹۹ دلار و نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی از ۱٬۴۹۹ دلار به ۱٬۱۹۹ دلار کاهش یافته‌ که چنین افت قیمتی در این لپ‌تاپ‌ها بی‌سابقه بوده است.

مک بوک ایر ۱۳ اینچ M2 در سایت بست بای با تخفیف ۱۰۰ دلاری به فروش می‌رسد. قیمت لپ تاپ اپل مدل مک‌بوک ایر ۱۳ اینچ M2 با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به ۸۹۹ دلار و نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی آن به ۱٬۰۹۹ دلار رسیده است. هر دو مدل در چهار رنگ خاکستری، نقره‌ای، استارلایت و مشکی در دسترس هستند.

اپل در اوایل این ماه پس از معرفی مک بوک ایر M3، تولید مک بوک ایر ۱۵ اینچ M2 را متوقف کرد و در همان زمان، قیمت مک بوک ایر ۱۳ اینچ M2 را ۱۰۰ دلار کاهش داد و اکنون این لپ‌تاپ را در کنار مدل‌های M3 به‌فروش می‌رساند.

مهم‌ترین تغییر نسلی لپ‌تاپ‌های اپل به پردازنده‌ی سه‌ نانومتری M3 مربوط می‌شود که از هشت هسته‌ی CPU و ۱۰ هسته‌ی GPU استفاده می‌کند و به ۲۴ گیگابایت رم مجتمع مجهز است.

قیمت مک بوک ایر ۱۳ اینچ M3 از ۱٬۰۹۹ دلار شروع می‌شود و قیمت مک بوک ایر ۱۵ اینچ M3 در کانفیگ پایه ۱٬۲۹۹ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات