لپ تاپی با نمایشگر و بدنه شفاف؛ لنوو نگاه‌ها را خیره می‌کند

جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
تایپ با کیبورد لپ‌تاپ Legion 5 Pro لنوو
لنوو قصد دارد با معرفی یک دستگاه مجهزبه نمایشگر کاملاً شفاف، دنیای لپ‌‌تاپ‌ها را دگرگون کند.
تبلیغات

لنوو در نظر دارد از لپ‌تاپی هیجان‌انگیز در نمایشگاه MWC 2024 رونمایی کند که نمایشگر اولد شفاف دارد و می‌تواند در صورت تولید انبوه، انقلابی در حوزه‌ی لپ‌تاپ‌ها به‌پا کند.

رندر لپ‌تاپ لنوو با طراحی شفاف از نمای جلو

به گزارش ویندوز ریپورت، فناوری صفحه‌نمایش شفاف که زمانی صرفاً یک ایده بود، به‌سرعت در حال پیشرفت به سمت تجاری‌سازی است. سامسونگ نمونه‌ای اولیه در CES 2010 به نمایش گذاشت، اما هزینه‌های بالا مانع از تولید انبوه آن شد. ۱۴ سال بعد، ال‌جی در CES 2024 تلویزیون اولد شفاف معرفی کرد که نشان می‌دهد فاصله تا تولید انبوه کمتر شده است.

رندر لپ‌تاپ لنوو با طراحی شفاف از نمای بالا

لپ‌تاپ جدید لنوو قرار است طراحی بدون حاشیه و شاسی و نمایشگر کاملاً شفاف را به نمایش بگذارد. اجزای اصلی در قسمتی موسوم به چانه قرار می‌گیرند و یک قاب نازک و غیر شفاف کل دستگاه را احاطه می‌کند. این طراحی نوآورانه نه تنها زیبایی را افزایش می‌دهد بلکه تمام قوانین سنتی طراحی لپ‌تاپ را درهم می‌شکند.

طبق تصاویر فاش‌شده، ظاهر لپ‌تاپ شفاف لنوو شبیه به لپ‌تاپ‌هایی با صفحه‌نمایش دوگانه است. فعلاً جزئیات بیشتری از لپ تاپ لنوو در دست نیست اما با رونمایی از آن در نمایشگاه MWC 2024 جزئیات تکمیلی منتشر خواهد شد. فناوری پیشرفته‌ی نمایشگر شفاف بی‌شک روی قیمت لپ تاپ تأثیر خواهد گذاشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات