مدل جدید لپ تاپ Lenovo Yoga Book 9i با دو نمایشگر از راه رسید

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
لپ تاپ لنوو Yoga Book 9i با دو صفحه نمایش
لنوو مدل جدیدی از لپ تاپ‌های خود را به نمایش گذاشته که دارای دو صفحه‌نمایش اولد است.
تبلیغات

2024 Yoga Book 9i لنوو، لپ‌ تاپ جدیدی است که این شرکت در CES 2024 از آن رونمایی کرد. این لپ تاپ جذاب و منحصربه‌فرد، دو نمایشگر اولد دارد که به هم وصل شده‌اند. کاربران می‌توانند صفحه‌نمایش دوگانه این لپ تاپ را به‌صورت عمودی روی هم یا افقی در کنار هم قرار دهند و از آن استفاده کنند.

لنوو، Yoga Book 9i را نخستین لپ تاپ با دو صفحه نمایش هم‌اندازه می‌نامد و معتقد است که به‌راحتی می‌تواند با سایر محصولات هم‌رده خودش رقابت کند.

بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی لنوو، این دستگاه با وزن ۱٫۳۴ کلیوگرم، دارای صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی اولد است و از نسل چهاردهم پردازنده اینتل سری Core i7 U بهره می‌برد.

لپ تاپ لنوو Yoga Book 9i با دو صفحه نمایش  در کنار هم یا روی هم

لپ تاپ لنوو یوگا بوک ۹ آی همچنین به گرافیک اینتل Iris Xe مجهز است و با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5X و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی PCIe Gen 4 SSD روانه بازار می‌شود.

لپ تاپ جدید لنوو به‌همراه هفت محصول دیگر، با ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی شده‌ است. نرم‌افزار Creator Zone در این لپ‌تاپ می‌تواند متن را به تصویر تبدیل کند.

لنوو می‌گوید قیمت لپ تاپ جدیدش از ۲۰۰۰ دلار آغاز و این محصول از آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) روانه بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات