مدل ارتقایافته ردمی‌بوک پرو ۲۰۲۲ با پردازنده‌ نسل دوازدهم اینتل و قیمت ۶۹۰ دلار معرفی شد

جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
مدل جدید ردمی بوک پرو ۱۴ ۲۰۲۲ با تراشه Core i5 12500H
ردمی مدل ارتقایافته‌ی لپ‌تاپ ۱۴ اینچی ردمی‌بوک پرو ۲۰۲۲ را با پردازنده‌ی Core i5-12500H برای بازار چین معرفی کرد.
تبلیغات

ردمی در ماه مارس ۲۰۲۲ از لپ‌تاپ‌های سری ردمی‌بوک پرو با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core i5 رونمایی کرد. اکنون مدل جدید این محصول با ارتقای جزئی نسبت به نسخه‌ی اصلی آن معرفی شده است.

به گزارش گیزموچاینا، RedmiBook Pro 14 2022 جدید از پردازنده‌ی Core i5 12500H بهره می‌برد. درمقام مقایسه نسل قبلی این دستگاه با پردازنده‌ی Core i5 12450H روانه‌ی بازار شد. تفاوت اصلی میان این دو پردازنده این است که مدل قدیمی‌تر از چهارهسته با کارایی بالا درکنار چهار هسته‌ی بهینه و ۴۸ واحد اجرایی (EU) بهره می‌برد درحالی که مدل جدیدتر به چهار هسته‌ با کارایی بالا و هشت هسته‌ی بهینه و ۸۰ واحد اجرایی مجهز شده است. علاوه‌براین حافظه‌ی نهان Core i5 12500H بیشتر است و از چهار تِرد اضافه نیز بهره می‌برد.

سایر مشخصات مدل جدید ردمی‌بوک پرو جدید مشابه نسل قبلی آن است. این محصول از نمایشگری ۱۴ اینچی با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، پوشش ۱۰۰ درصد از گستره‌ی رنگی sRGB و حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت بهره می‌برد.

نسخه‌ی ‌به‌روز ردمی بوک پرو ۲۰۲۲ همچنین از بدنه‌ی آلومینیومی باکیفیت بهره می‌برد و مقاومت آن دربرابر آسیب‌های احتمالی روزانه بالا است. این لپ‌تاپ به وب‌کم 720p و حسگر اثرانگشت یکپارچه با دکمه‌ی پاور مجهز شده است و تاچ‌پد آن نیز ابعاد مناسبی دارد.

ردمی‌بوک پرو ۲۰۲۲ جدید از گرافیک یکپارچه‌ی انویدیا MX550 به‌همراه ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD بهره می‌برد. این مدل اکنون با برچسب ۶۹۰ دلاری به‌فروش می‌رسد اما قیمت آن بعداً به ۸۰۸ دلار افزایش خواهد یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات