احتمال معرفی مک‌ بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی مجهز به M2 در پاییز امسال قوت گرفت

دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اگر مشکل کمبود قطعات برطرف شود، شاید اپل بتواند مک‌بوک‌ پرو‌های جدید ۱۴ اینچی و ۱۶ اینچی مجهز به تراشه‌های سری M2 را در پاییز سال جاری میلادی معرفی کند.
تبلیغات

کمتر از یک‌ سال از معرفی جدیدترین مک‌بوک‌ پرو‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی اپل می‌گذرد و طبق گزارش‌ها این شرکت قصد دارد مدل جدید این لپ‌تاپ‌ها را در پاییز امسال معرفی کند. مارک گورمن از بلومبرگ در پاسخ به سؤال یکی از کاربران در جدیدترین قسمت خبرنامه‌ی PowerOn خود گفت که اپل درحال‌حاضر روی نسخه‌های M2 مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی مک‌بوک پرو کار می‌کند.

به گزارش انگجت، طراحی و قابلیت‌های مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی M2 نسبت به نسل کنونی این محصولات احتمالاً بدون‌ تغییر باقی خواهند ماند؛ زیرا اپل سال گذشته این مدل‌ها را بازطراحی کرد تا بتواند درگاه شارژ مگ‌سیف (MagSafe)، پورت‌های اضافه و نمایشگر بهتری دراختیار کاربران قرار دهد. تغییر اصلی در مک‌بوک‌ پروهای بعدی، استفاده از تراشه‌های M2 خواهد بود که جایگزین M1 Pro و M1 Max خواهند شد. گورمن درمورد سیستم-روی-چیپ‌های آینده‌ی اپل گفت:

درست مثل M2 استاندارد، سایر اعضای این سری از تراشه‌های اپل، روی بخش گرافیکی تمرکز خواهند داشت. به‌عنوان مثال مک‌بوک ایر ۲۰۲۲ با پردازنده‌ی گرافیکی ۱۰ هسته‌ای حدود ۳۰ درصد سریع‌تر از نسل قبلی این لپ‌تاپ عمل می‌کند.
مک‌بوک پروهای جدید فقط بخشی از محصولاتی هستند که اپل قصد دارد در سال آینده روانه‌ی بازار کند.

گورمن در یکی دیگر از قسمت‌های خبرنامه‌ی خود گفته بود اپل همچنین درحال ساخت هوم پاد جدید و مدل اسپرت اپل واچ است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات