هواوی نسخه غیرلمسی میت بوک ۱۴ را معرفی کرد

دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
MateBook 14 Non-Screen Edition لپ‌تاپ جدید هواوی محسوب می‌شود که دارای صفحه‌نمایش ۱۴ اینچ و پردازنده نسل یازدهم اینتل است و با قیمت ۸۴۷ دلار در چین به‌فروش می‌رسد.
تبلیغات

به‌گزارش Gizmochina، هواوی امروز از مدل جدید لپ‌تاپ MateBook 14 با صفحه‌نمایش غیرلمسی در چین رونمایی کرد. نکته‌ی جالب توجه این است که لپ‌تاپ جدید MateBook 14 Non-Screen Edition هواوی مشخصاتی شبیه به مدل ۲۰۲۲ دارای صفحه‌نمایش لمسی ندارد؛ اما مشابه مدل سال ۲۰۲۱ است و ظاهراً در پشتیبانی از صفحه‌نمایش لمسی و قیمت تفاوت دارند.

همان‌طور که از نام آن مشخص است، این لپ‌تاپ به صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی با وضوح ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز است و نسبت تصویر ۳:۲ به‌همراه‌ پوشش صددرصدی گستره‌ رنگی sRGB را ارائه می‌دهد.

قدرت سخت‌افزاری لپ‌تاپ هواوی توسط پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5-1135G7 به‌همراه با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD تأمین می‌کند. از طرفی دیگر، در بخش نرم‌افزار توسط سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ اجرا می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های هواوی MateBook 14 Non-Screen Edition می‌توان به حسگر اثر انگشت تعبیه‌شده در دکمه پاور، یک درگاه USB-C، دو درگاه USB 3.2 Gen1 و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری اشاره کرد. وظیفه‌ی تأمین انرژی این لپ‌تاپ را باتری با ظرفیت ۵۶ وات ساعت بر عهده دارد که براساس ادعای هواوی از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند و یک آداپتور برق USB-C نیز به‌همراه دارد.

قیمت لپ تاپ جدید هواوی ۵۳۹۹ یوان (۸۴۷ دلار) بوده و در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری اکنون در چین قابل پیش‌خرید است و از ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین ۱۴۰۱) به‌طور رسمی در این کشور دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات