نسل دوم لپ‌تاپ‌ ردمی G شیائومی ۳۱ شهریور معرفی خواهد شد

پنج‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
گزارش‌های منتشرشده به مشخصات سخت‌افزاری احتمالی و زمان رونمایی از جدیدترین دستاوردهای شیائومی در زمینه‌ی لپ‌تاپ‌ گیمینگ پرداخته‌اند.
تبلیغات

شیائومی در نظر دارد شانس خود را در بازار لپتاپگیمینگ بار دیگر محک بزند. در همین راستا، شرکت چینی برای معرفی نسل دوم لپتاپهای ردمی جی مدل ۲۰۲۱ آماده میشودGizChina در گزارشی به تاریخ معرفی این محصول شیائومی پرداخته و نوشته است که ردمی جی مدل ۲۰۲۱، ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) برای علاقهمندان رونمایی خواهد شد

شرکت چینی اولین نسل از لپتاپهای گیمینگ خود را در آگوست ۲۰۲۰ رونمایی و روانهی بازار کرد تا سهمی از بازار رو به رشد لپتاپمخصوص اجرای بازیویدئویی کسب کند. اخیراً سران شیائومی تأیید کردهاند که لپتاپ گیمینگ بعدی این شرکت چه زمانی معرفی خواهد شد. در تیزر رسمی حتی به نام دستگاه اشاره شده و قرار است محصول شرکت چینی با نام ردمی جی مدل ۲۰۲۱ وارد بازار خواهد شد.

در نگاهی کلی می‌توان گفت ردمی جی مدل ۲۰۲۱ مناسب برای گیمرها و کاربرانی خواهد بود که نیاز به لپ‌تاپی با مشخصات در خور توجه اما مقرون‌به‌صرفه هستند و نمی‌خواهند هزینه‌ی زیادی صرف خرید لپ‌تاپ کنند. گفته می‌شود مدل بعدی لپ‌تاپ گیمینگ برند ردمی نسبت به مدل اولیه که سال گذشته معرفی شد، احتمالاً از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود. دلیل افزایش قیمت گویا استفاده از سخت‌افزاری به‌مراتب توانمندتر بیان شده است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

ردمی جی مدل 2021 شیائومی

طبق گزارش، ردمی جی مدل ۲۰۲۱ دارای سه مدل خواهد بود که هر یک از نظر توان پردازشی با بقیه متفاوت است. مدل پایه و متوسط از پردازنده‌ی نسل دهمی سری H اینتل (Core i5) استفاده می‌کند و برای مدل سوم که درواقع مدل بالارده‌ی سری محسوب می‌شود، شیائومی از پردازنده‌های Core i7 استفاده کرده است.

مدل پایهی سری ردمی جی مدل ۲۰۲۱ دارای پردازندهی گرافیکی NVIDIA GTX 1650 خواهد بود و برای مدلهای بالارده از پردازندهی گرافیکی GTX 1650 Ti استفاده خواهد شد. متأسفانه بسیاری از جنبههای سختافزاری این لپتاپ شیائومی مشخص نشده است و نمیدانیم آیا ردمی جی مدل ۲۰۲۱ نیز از صفحهنمایشی با ابعاد ۱۶٫۱ اینچ استفاده میکند یا خیر. مدل پیشین سری دارای صفحهنمایش ۱۶٫۱ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی بود.

با توجه به اینکه طبق گزارش، مدل بعدی از جنبههای مختلف پیشرفت داشته است، میتوان حدس زد ردمی جی مدل ۲۰۲۱ از صفحهنمایشی با ابعاد و مشخصات مشابه یا بهتر از مدل پیشین استفاده خواهد کرد. گفته میشود قیمت مدل پایهی این لپتاپ شیائومی از ۷۶۰ دلار شروع خواهد شد و با توجه به انتخاب کاربر، افزایش خواهد یافت.

نظر شما کاربران زومیت در مورد این لپ‌تاپ شیائومی چیست؟ آیا قیمت و مشخصات سخت‌افزاری آن را می‌پسندید و علاقه‌مند به خرید آن هستید؟ نظر خود را با کاربران دیگر زومیت در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات