می نوت بوک پرو ایکس شیائومی با پردازنده ۴۵ واتی، ۹ تیر معرفی خواهد شد

دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی تیزری منتشر کرده است که زمان معرفی می نوت‌بوک پرو ایکس به همراه برخی از مشخصات سخت‌افزاری این لپ‌تاپ را مشخص می‌سازد.
تبلیغات

شیائومی طی سال‌های گذشته به یکی از غول‌های حوزه‌ی فناوری تبدیل شده است و در زمینه‌های مختلف فعالیت دارد. شرکت چینی فعالیت خود را از تولید گوشی‌ هوشمند تا لوازم خانگی گسترش داده است و توانسته در بازارهای مختلف، طرفداران خاص خود را به دست آورد.

GSMArena گزارش می‌دهد که شرکت چینی برای معرفی یک مدل لپ‌تاپ با مشخصات سخت‌افزاری پرچم‌دار طی روزهای آینده آماده می‌شود. شیائومی می‌خواهد لپ‌تاپ می نوت‌بوک پرو ایکس را ۳۰ ژوئن (۹ تیر) رونمایی کند. برند مطرح چینی با انتشار پستی در صفحه‌ی رسمی ویبوی خود تیزری از لپ‌تاپ می نوت‌بوک پرو ایکس قرار داده است که زمان معرفی آن را مشخص می‌کند.

در تیزر اطلاعات دیگری نیز وجود دارد که برای مثال می‌توان به برخورداری از پردازنده‌ی ۴۵ واتی اشاره کرد. انتظار می‌رود این پردازنده‌ از نسل یازدهم اینتل H35 باشد و پردازنده‌ی گرافیکی RTX 3050 Ti انویدیا آن را همراهی کند. البته برای قضاوت کمی زود است و باید تا ۹ تیر صبر کرد و دید شرکت چینی چه غافلگیری‌هایی برای ارائه به علاقه‌مندان محصولات خود در نظر دارد.

در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی از لپ‌تاپ جدید شیائومی داریم؛ اما با توجه به سابقه‌ی این شرکت چینی در عرضه‌ی محصولات باکیفیت و برخوردار از قیمت رقابتی، می‌توان انتظار داشت که می نوت‌بوک پرو ایکس شیائومی یکی از لپ‌تاپ‌های توانمند اما ارزان‌قیمت بازار باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات