شیائومی Mi Notebook 14 مجهز به وب کم یکپارچه را معرفی کرد

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
شیائومی به‌تازگی نسخه جدید Mi Notebook 14 را با وب کم یکپارچه و قیمت مناسب معرفی کرده است.
تبلیغات

شیائومی یکی از معروف‌ترین شرکت‌های تولید محصولات هوشمند است. این شرکت چینی با پیروی از استراتژی فروش بالا و قیمت مناسب توانسته توجه افراد بسیاری را در سراسر جهان به خود جلب کند. شیائومی اکنون محصولات خود را گسترش داده و از مچ‌بند هوشمند تا نوت بوک‌های قدرتمند را تولید می‌کند و به فروش می‌رساند. به‌تازگی گزارشی از این شرکت در فضای مجازی منتشر شده است که از یک دستگاه هوشمند تازه خبر می‌دهد.

این روزها که ویروس کرونا اکثر مردم را خانه‌نشین کرده است و بسیاری در خانه مشغول کار و تحصیل هستند، وب کم لپ‌تاپ‌ به یک ویژگی بسیار مهم تبدیل شده است. شاید پیش‌تر کمتر کسی به این مسئله توجه می‌کرد؛ اما اکنون داشتن صدا و تصویر مناسب برای تماس‌ ویدیویی امری ضروری محسوب می‌شود. شیائومی برخی از لپ‌ تاپ‌های Mi Notebook را بدون دوربین به فروش می‌رساند که اقدامی ایده‌آل نیست؛ اما اخبار جدید از فناوری جذابی در نسل بعدی لپ‌تاپ‌های این شرکت خبر می‌دهد.

براساس گزارش GSMArena، امروز شیائومی نسخه جدید Mi Notebook 14 را به بازار عرضه کرده که دارای یک وب کم یکپارچه واقعی در حاشیه بالایی خود است. از دیگر مشخصات کلیدی این لپ تاپ می‌توان به پردازنده نسل دهم Core i5 اینتل و قیمت جذاب اشاره کرد. قیمت نهایی این لپ تاپ بسته به پیکربندی انتخابی خریدار از ۶۰۰ دلار (۵۰۰ یورو) آغاز می‌شود و تا ۶۸۰ دلار (۵۶۰ یورو) می‌رسد.

Mi Notebook 14

نام کامل دستگاه جدید شیائومی (Mi Notebook 14 (IC است و در سه نوع مختلف ارائه می‌شود. ارزان ترین نسخه دارای ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی است و از Intel UHD Graphics 620 استفاده می‌کند. نسخه کمی گران‌تری نیز با دو برابر حافظه داخلی وجود دارد. گران‌ترین گزینه دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و کارت گرافیک Nvidia GeForce MX250 است و می‌تواند تجربه فوق‌العاده به کاربر ارائه دهد.  

مشخصات دیگر شامل صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۶:۹ است. با خرید این لپ تاپ یک SATA 3 SSD و باتری ۴۶ واتی دریافت می‌کنید که می‌توانند برای ارائه عملکرد خوب برای مدت‌زمان مناسب به شما کمک کنند. گزینه‌های اتصال شامل ماژول وای‌فای 802.11ac، بلوتوث ۵، سه پورت USB و یک درگاه HDMI است. در ضمن یک جک صوتی ۳٫۵ میلی متر برای آن تعبیه شده است که بتوان لپ تاپ را به اسپیکر اضافه یا هدست متصل کرد.

وزن این نوت بوک ۱٫۵ کیلوگرم و ضخامت آن کمتر از ۱۸ میلی متر است. این ابعاد از عرضه یک دستگاه کامپکت جذاب خبر می‌دهد که می‌توان آن را برای انجام کارهای مختلف به‌راحتی جابه‌جا کرد. در دنیای کنونی بعضی از افراد نیاز دارند لپ تاپ‌ خود را به مکان‌های مختلف جابه‌جا کنند و سبک بودن می‌تواند یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌ها برای فروش بالا باشد.

اگر جزو علاقه‌مندان لپ تاپ (Mi Notebook 14 (IC هستید می‌توانید آن را از وب‌سایت شیائومی هند، آمازون و فلیپ‌کارت خریداری کنید.

نظر شما کاربران زومیت درباره محصول جدید و جذاب شیائومی چیست؟ آیا دوست دارید لپ تاپ سبکی داشته باشید که دارای وب کم یکپارچه مخصوص تماس‌ ویدئویی است؟                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات