لنوو IdeaPad 5i Pro و IdeaPad 5 Pro را معرفی کرد

یک‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت لنوو به پیشواز CES 2021 رفته از قوی‌ترین لپ‌تاپ‌های IdeaPad که تا امروز ساخته شده‌اند رونمایی کرده است.
تبلیغات

به گزارش MSPoweruser، لنوو نسل جدید لپ‌تاپ‌ آیدیاپد با نام‌های Pro IdeaPad 5i و IdeaPad 5 Pro را معرفی کرد. این لپ‌تاپ‌ها که قوی‌ترین اعضای سری IdeaPad تا امروز هستند، در دو مدل ۱۴ و ۱۶ اینچی عرضه می‌شوند و بدنه فلزی آن‌ها خاکستری کم‌رنگ و خاکستری پررنگ خواهد بود.

لنوو صفحه‌نمایش با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ را روی این محصولات قرار داده است که از ۱۰۰ درصد رنگ‌های sRGB پشتیبانی می‌کند تا تجربه بصری بهتری خلق کند. این صفحه نمایش گواهی TUV را برای استفاده از تکنولوژی Eye Care دریافت کرده است. این تکنولوژی نور آبی تولیدشده را کاهش می‌دهد تا از چشم‌ها در استفاده‌های طولانی‌مدت محافظت شود.

لپ‌تاپ‌های لنوو به صورتی طراحی شده‌اند که راحت بتوان آن‌ها را حمل کرد؛ مدل ۱۴ اینچی ۱٫۴۵ کیلوگرم و مدل ۱۶ اینچی ۲ کیلوگرم وزن دارد. این لپ‌تاپ‌ها از ویژگی IR Camera بهره می‌برند که با کمک قابلیت Windows Hello، می‌تواند از اطلاعات کاربران محافظت کند و اجازه می‌دهد که کاربران راحت‌تر وارد سیستم‌ شوند. IR Camera از ویژگی ToF برخوردار است که در طول روز بسیار استفاده خواهد شد؛ مثلا زمانی ‌که دیگر پشت لپ‌تاپ نیستند، ویدئوی در حال پخش به‌صورت خودکار متوقف می‌شود.

مدل ۱۴ اینچی لپ‌تاپ ideadPad 5 Pro

  • نسل یازدهم پردازنده‌های Core i7 اینتل و امکان انتخاب پردازنده‌ی AMD Ryzen Mobile.
  • کارت گرافیک MX450.
  • ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه SSD مدل M2.
  • صفحه‌نمایش IPSا۱۴ اینچی با کیفیت 2.8K، نسبت تصویر ۱۶:۱۰، نرخ نوسازی صفحه‌نمایش ۹۰ هرتز و روشنایی ۴۰۰ نیت 
  • اتری ۵۶٫۵ وات ساعتی با تکنولوژی Rapid Charge Boost

مدل ۱۶ اینچی لپ‌تاپ IdeaPad 5 Pro

  • نسل یازدهم پردازنده‌های Core i7 اینتل و امکان انتخاب پردازنده‌ی AMD Ryzen Mobile
  • کارت گرافیک MX450 و امکان انتخاب کارت‌ گرافیکی RTX مخصوص لپ‌تاپ
  • از ۳۲ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه SSD مدل M2
  • صفحه‌نمایش IPSا۱۶ اینچی با کیفیت 2.5K، نسبت تصویر ۱۶:۱۰، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و ۳۵۰ نیت روشنایی
  • باتری ۷۵ وات با پشتیبانی از ویژگی Rapid Charge Express

قیمت و زمان عرضه

مدل ۱۶ اینچی لپ‌تاپ ideadPad 5 Pro با پردازنده AMD Ryzen و کارت‌ گرافیکی RTX شرکت انویدیا با قیمت ۱۱۴۹ دلار؛ در ماه می ۲۰۲۱ راهی بازار می‌شود. مدل ۱۴ اینچی در ماه مارس ۲۰۲۱ در منطقه خاورمیانه، اروپا و آفریقا عرضه خواهد شد و قیمت آن ۷۹۹ دلار خواهد بود.

مدل ۱۶ اینچی لپ‌تاپ ideaPad 5i Pro در آمریکا عرضه نمی‌شود و تنها در منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این لپ‌تاپ در ماه مارس سال ۲۰۲۱ با قیمت ۸۹۹ دلار عرضه خواهد شد. مدل ۱۴ اینچی هم در آمریکا عرضه نمی‌شود و در ماه مارس ۲۰۲۱ با قیمت ۶۹۹ دلار به ‌فروش خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات