همکاری ایسر و پورشه دیزاین برای طراحی لپ ‌تاپ

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
دو شرکت ایسر و پورشه دیزاین برای ساخت لپ ‌تاپ Porsche Design Acer Book RS با بدنه کربنی همکاری می‌کنند.
تبلیغات

همکاری شرکت‌های ساخت دستگاه‌های هوشمند مانند لپ‌تاپ و تلفن همراه ‌با برندهای معروف امری طبیعی است که تاکنون بارها رخ داده. سازندگان دستگاه‌های هوشمند با شرکت‌هایی مانند فراری یا پورشه همکاری می‌کنند و از طراحی لاکچری آن‌ها برای ساخت محصولات خود الهام می‌گیرند. به‌تازگی خبری در فضای مجازی منتشر شده  است که از همکاری پورشه دیزاین و ایسر خبر می‌دهد.

مدل‌های پورشه RS همیشه به دلیل عملکرد بسیار خوب خارج یا داخل میدان مسابقه مورد تحسین قرار می‌گیرند. این خودروها دارای اجزای فیبر کربن فوق‌العاده‌ای در طراحی خود هستند که می‌تواند توجه هر فردی را به خود جلب کند. اکنون Porsche Design با یک همکاری جدید بازگشته است تا از یک دستگاه دیگر با طراحی جذاب رونمایی کند؛ این بار قرعه به‌نام ایسر (Acer) افتاده و قرار است آخرین مدل‌های لپ‌تاپ این شرکت با همکاری پورشه دیزاین طراحی شوند.

Porsche Design Acer Book RS

لپ‌تاپ جدیدی به‌نام Porsche Design Acer Book RS از همکاری این دو شرکت تولید شده است که جذابیت زیادی برای افرادی دارد که درکنار فناوری، عاشق خودرو هستند. این لپ‌تاپ دستگاهی است که فلسفه‌ی طراحی عملکردی و ذهنیت مهندسی پورشه دیزاین را با نوآوری‌های فناوری و دانش ریشه‌ای ایسر در بخش رایانه تلفیق می‌کند.

Porsche Design Acer Book RS

نوت‌بوک بی‌نظیر یادشده با یک طراحی مینیمال همراه است و با کمی بررسی دقیق‌تر، پوشش فیبر کربنی 3K آن به چشم می‌خورد. با استفاده از این ماده سبک که به‌طور معمول در اتومبیل‌های مسابقه‌ای استفاده می‌شود، Acer Book RS تنها ۱٫۲۵ کیلوگرم وزن و ۰٫۶۳ اینچ (۱۵٫۹۹ میلی‌متر) ضخامت دارد.

Porsche Design Acer Book RS

زیر بدنه جذاب این لپ‌تاپ، Porsche Design Acer Book RS از یک پردازنده‌ی Core i7 نسل یازدهم استفاده می‌کند که با گرافیک Intel Iris Xe، پردازنده گرافیکی مجزای NVIDIA GeForce®MX350 و ۱۶ گیگابایت رم همراهی می‌شود. صفحه‌نمایش لمسی ۱۴ اینچی FHD IPS3 با لایه‌ی ضد میکروب 4  Corning Gorilla Glass پوشانده شده و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی آن ۹۰ درصد اعلام شده است.

Porsche Design Acer Book RS

لپ‌تاپ Porsche Design Acer Book RS با قیمت اولیه ۱۳۹۹٫۹۹ دلار در آمریکای شمالی دردسترس خواهد بود.  همچنین یک پکیج ممتاز برای آن در نظر گرفته شده که لوازم جانبی بسیار جذابی در خود جای داده است. قیمت این پکیج با داشتن مواردی مانند ماوس و پک مسافرتی از ۱۹۹۹٫۹ دلار آغاز می‌شود. این لپ‌تاپ شیک ایسر در اروپا و چین نیز دردسترس قرار خواهد گرفت. این اولین ‌بار نیست که پورشه دیزاین یک گجت طراحی می‌کند.  این شرکت در سال ۲۰۱۸، در ساخت میت RS پورشه دیزاین با هواوی همکاری کرد که قیمت آن از ۱۸۰۰ دلار شروع می‌شد.

نظر شما کاربران زومیت درباره‌ی این لپ‌تاپ خاص ایسر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات