اچ پی چند لپ‌تاپ و کامپیوتر رومیزی رونمایی کرد

شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اچ‌پی چند لپ‌تاپ و کامپیوتر رومیزی جدید با هدف بازار سیستم‌های اداری و شرکتی معرفی کرد.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته، اچ‌پی در رویداد HP Reinvent، رویداد جهانی سالانه‌اش، چندین مدل مختلف از محصولاتش را رونمایی کرد که با هدف تأمین بازار سیستم‌های اداری طراحی و عرضه شده‌اند. در بین محصولات جدید این شرکت، لپ ‌تاپ HP ProBook 365 Aero G7 با عنوان سبک‌ترین لپ ‌تاپ اداری مجهز به تراشه‌ی AMD‌، سری لپ‌تاپ‌های HP ProBook 600 G8 و HP ProBook 400 G8 با تمرکز برای شرکت‌های درحال‌توسعه، کامپیوترهای رومیزی سری HP EliteDesk 805 G6 با هدف تأمین نیاز چندوظیفگی و سری HP EliteDesk 405 G6 مجهز به آخرین مدل از پردازنده‌های AMD Ryzen PRO بودند.

لپ‌تاپ HP ProBook 635 Aero G7

HP ProBook 635 Aero G7
HP ProBook 635 Aero G7
HP ProBook 635 Aero G7
HP ProBook 635 Aero G7

لپ‌تاپ HP ProBook 635 Aero G7 به آخرین مدل از پردازنده‌های AMD سری رایزن ۴۰۰۰ مجهز شده است و امکان انتخاب گزینه‌ی Pro پردازنده‌های شتاب‌یافته (APU) نیز برای کاربران وجود دارد. ساختار شاسی لپ‌تاپ تمام‌فلز است که آلیاژ پایدار ۶۲ درصد آلومینیوم و منیزیوم آن را تشکیل می‌دهد. اچ‌پی ازجمله ویژگی‌های این لپ‌تاپ را مقاومت دربرابر مواد ضدعفونی‌کننده‌ی خانگی با چرخه‌ی ۱،۰۰۰ عددی اعلام کرده است. به‌عبارت‌دیگر، رنگ و شکل این لپ‌تاپ ۱،۰۰۰ بار درمقابل قرارگیری درمعرض شوینده‌های خانگی مقاومت دارد. این لپ‌تاپ کمتر از یک کیلوگرم وزن دارد و شارژدهی باتری آن نیز طولانی خواهد بود.

لپ‌تاپ‌های سری HP ProBook 600 G8 و HP ProBook 400 G8

لپ تاپ اچ پی / HP ProBook 400 G8 / HP ProBook 600 G8

لپ‌تاپ‌های باریک و بادوام سری HP ProBook 600 نیز از شاسی آلومینیومی با نسبت تصویر به بدنه‌ی ۸۰ درصد بهره می‌برد و با صفحه‌کلید مقاوم دربرابر نفوذ مایعات دردسترس کاربران قرار می‌گیرد. این لپ‌تاپ به تراشه‌ی چهارهسته‌ای نسل یازدهم اینتل مجهز است و طراحان آن را با هدف تأمین نیاز جهانی برای عملکرد درخورتوجه و شارژدهی معقول به‌همراه ویژگی تعمیرپذیری آسان روانه‌ی بازار کرده‌اند. همچنین در این سری، کاربران می‌توانند مدل‌های دارای پورت تاندربولت و Opal2 SSD را بخرند.

لپ‌تاپ HP ProBook 400 G8 نیز مدل کامپکت و سبک و باریک به‌شمار می‌رود که شاسی آلومینیومی دارد و درعین‌حال سبک است تا به‌راحتی حمل‌ونقل شود. نمایشگر این سری از لپ‌تاپ‌های اچ‌پی روشنایی بیشتری دارند و نسبت تصویر به بدنه در آن‌ها ۸۷ درصد تخمین زده شده است. صفحه‌کلید این لپ‌تاپ دیگر بخشی است که طراحان به آن توجه ویژه‌ای کرده‌اند تا صدای کلیدها را به‌حداقل برسانند. تراشه‌ی به‌کاررفته در این سری نیز همچنان پردازنده‌های چهارهسته‌ای نسل یازدهم اینتل است و گرافیک مجزای Iris Xe اینتل آن را همراهی می‌کند. همچنین، رم این لپ‌تاپ از نوع دوکاناله‌ی SODIMM ارتقادادنی است و از حافظه‌ی SSD نیز بهره می‌برد. ناگفته نماند لپ‌تاپ HP ProBook 450 نیز با عملکرد مناسب و شارژدهی طولانی معرفی شده است.

پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و مشاهده‌ی مشخصات فنی لپ تاپ ایسوس، لپ تاپ اچ پی و سایر برندها، از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات