ایسوس لپ‌تاپ‌های باریک جدید ZenBook را با پشتیبانی کامل از پورت‌های ارتباطی معرفی کرد

یک‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ایسوس محصولات جدیدی را در خانواده‌‌ی ZenBook معرفی کرد که با وجود باریک بودن و وزن پایین، پورت‌های ارتباطی کاملی را به کاربر ارائه می‌کنند.
تبلیغات

ایسوس لپ‌تاپ‌های جدید خود را با شعار «باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان با پورت‌های کامل ورودی/خروجی» معرفی کرد. ZenBook 13 با سریال UX325 و ZenBook 14 با سریال UX425/UM425 و ZenBook 13 Flip با سریال UX363، محصولات جدید شرکت تایوانی هستند. محصولات جدید ایسوس که از هفته‌ی گذشته در خرده‌فروشی‌ها عرضه شده‌اند، با هدف ارائه‌ی حداکثر قابلیت پرتابل بودن لپ ‌تاپ و بدون حذف پورت‌های ورودی/خروجی طراحی و ساخته شده‌اند.

لپ‌تاپ‌های جدید ZenBook 13 و ZenBook 14 هردو تنها ۱۳/۹ میلی‌متر ضخامت دارند، اما پورت USB-A کامل هم دراختیار کاربر قرار می‌دهند. از پورت‌های کاربردی دیگر آن‌ها می‌توان به Thunderbolt 3-USB-C و کارت‌خوان میکرو اس‌ دی اشاره کرد. همان‌طور که گفته شد، قابلیت‌های ارتباطی کامل، لپ‌تاپ‌های جدید ایسوس را به باریک‌ترین گزینه‌های ۱۳/۳ و ۱۴ اینچی موجود در بازار تبدیل می‌کنند که البته تمامی قابلیت‌های ورودی/خروجی موردنیاز یک کاربر را به‌همراه دارند. لپ‌تاپ‌های جدید خانواده‌ی ذن‌بوک درکنار باریک بودن، وزن بسیار پایینی هم دارند. ZenBook 13 با وزن ۱/۰۷ کیلوگرم و ZenBook 14 با وزن ۱/۱۳ کیلوگرم، انتخاب‌هایی عالی برای کاربران با نیازهای جابه‌جایی فراوان محسوب می‌شوند.

Asus Zenbook 13

یکی از مهم‌ترین نکته‌هایی که در خانواده‌ی محصولات جدید ایسوس دیده می‌شود، استفاده از پردازنده‌ هشت هسته‌ای AMD Ryzen 7 4700U در سریال UM425 است. لپ تاپ ASUS Zephyrus G14 نیز که امتیازهای مناسبی در بررسی‌های سخت‌افزاری دریافت کرد، از همین پردازنده بهره می‌برد. اعضای دیگر خانواده یعنی ZenoBook 13 و ZenBook 14 با سریال UX425 از پردازنده‌های نسل دهمی اینتل بهره می‌برند و با پیکربندی i3 و i5 و i7 عرضه می‌شوند. این لپ‌تاپ‌ها توانایی پشتیبانی از ۳۲ گیگابایت رم و دو ترابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی را دارند، درحالی‌که لپ‌تاپ UM425 به حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و دو ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی محدود می‌شود. هر سه دستگاه، از نمایشگر 1080p بهره می‌برند. از قابلیت‌های مشترک دیگر می‌توان به بهره‌مندی از دوربین مادون قرمز اشاره کرد که با سیستم‌‌های ورود با چهره همچون Windows Hello هماهنگ می‌شود.

لپ‌تاپ ZenBook Flip 13 با سریال UX363 با لولای ۳۶۰ درجه طراحی شده است که امکان چرخاندن نمایشگر و استفاده‌ی ترکیبی از آن به‌عنوان لپ‌تاپ و تبلت را به کاربر ارائه می‌کند. این محصول نیز با ضخامت ۱۳/۹ میلی‌متری و وزن ۱/۳ کیلوگرمی یکی از سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی بازار به شمار می‌رود. شرکت سازنده ادعا می‌کند که لپ‌تاپ فلیپ تا ۱۶ ساعت شارژدهی دارد و تنها در ۴۹ دقیقه، باتری را ۶۰ درصد شارژ می‌کند. درنهایت اگر به لپ‌تاپ‌های جدید شرکت تایوانی علاقه‌مند شدید، باید کمی منتظر بمانید چون هنوز به‌صورت گسترده در تمامی بازارهای بین‌المللی عرضه نشده‌اند.

قیمت لپ ‌تاپ، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع لپ‌تاپ‌‌های اداری و گیمینگ ایسوس نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات