دل اولین لپ تاپ گیمینگ خود را با پردازنده AMD Ryzen معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
دل لپ‌تاپ جدید گیمینگ سری G5 خود را با سخت‌افزار AMD در CES 2020 رونمایی کرد که امکانات پیشرفته‌ای در آن به‌چشم می‌خورد.
تبلیغات

دل نسخه‌ی جدید و ویژه‌ای از سری لپ‌تاپ‌های G5 خود را معرفی کرد. لپ‌تاپ جدید G5 15 Special Edition از پردازنده جدید AMD برخوردار است و پردازنده‌ی جدید Renoir-H و کارت گرافیک Radeon RX 5600M آن عملکرد چشمگیری ارائه خواهد کرد. این لپ‌تاپ دل به نمایشگر ۱۴۴ هرتز FHD سازگار با فناوری FreeSync مجهز است و بدون شک تصاویری با کیفیت و دقیق را به‌نمایش خواهد گذاشت. درواقع، این لپ‌تاپ با وجود پردازنده AMD Ryzen و پردازنده گرافیکی Radeon RX 5600M، قدرت فراوانی ارائه خواهد کرد و امکانات خوبی در‌زمینه‌ی گیمینگ به‌ارمغان می‌آورد.

لپ تاپ دل

مشخصات زیادی از لپ‌تاپ جدید سری G5 ارائه نشده؛ اما می‌توان به حافظه M.2 SSD با ظرفیت حداکثر یک ترابایت و هارددیسک دو ترابایتی اشاره کرد. پردازنده و کارت گرافیک این لپ‌تاپ با استفاده از AMD SmartShift عملکرد را بهینه‌سازی می‌کنند. با استفاده از Smartshift، لپ‌تاپ جدید دل می‌تواند باتوجه به عملکرد مورد نیاز، بارکاری را بین CPU و GPU تقسیم کند . Dell G5 15 SE همچنین از کلیدهای Game Shift برای تنظیمات بازی بهره می‌برد که می‌تواند عملکرد بازی را افزایش دهد.

لپ تاپ دل

دکمه‌های W، A، S و D (دکمه‌هایی که بیشترین استفاده را در بازی‌های ویدیویی دارند) لپ‌تاپ جدید دل مجهز به نور RGB با قابلیت تغییر رنگ است. همچنین، باتری ۶۸ وات‌ساعتی آن برای استفاده‌ی طولانی مدت مناسب خواهد بود. لپ‌تاپ Dell G5 15 SE در آوریل ۲۰۲۰ و با قیمت ۷۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات