ایسوس پیش‌فروش تبلت/لپ‌تاپ هیبریدی Taichi را با قیمت ۱٫۲۹۹ دلار آغاز کرد

یک‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
یکی از جذابیت‌های ویندوز ۸، ایجاد فضایی است که در آن دست تولیدکنندگان برای خلق محصولات متنوع و متفاوت با سخت‌افزار غیرمعمول باز است. با نزدیک‌ شدن به تاریخ انتشار نسخه نهایی ویندوز ۸،‌ تولیدکنندگان مخلتف مانند Dell و ایسوس، پیش‌فروش محصولات مبتنی بر این سیستم‌عامل را آغاز کرده‌اند. در همین راستا ایسوس محصول غیرمعمول Taichi که در واقع یک تبلت/لپ‌تاپ هیبریدی با دو صفحه‌نمایش یکی در پشت و دیگر در جلوی دستگاه است را آغاز کرده است.
تبلیغات

فروش Taichi ازطریق آمازون، B&H، NewEgg و TigerDirect آغاز شده است. اگر به خاطر داشته باشید Taichi مجهز به دو نمایشگر ۱۱.۶ اینچ با رزولوشن 1080p یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده سریع Core i5 با فرکانس 1.7GHz، حافظه رم 4GB، حافظه ذخیره‌سازی SSD با ظرفیت 128GB و دو پورت USB 3.0 است. ایسوس قیمت این محصول را نیز به نسبت دیگر رقبای ویندوزی خود بسیار مناسبت انتخاب کرده و پیش‌فروش این محصول با قیمت ۱٫۲۹۹ دلار آغاز شده است.

Taichi یک کامپیوتر قابل حمل تبدیل شدنی است که قادر به اجرای ویندوز ۸ و کلیه نرم‌افزارهای ویندوزی است. وزن ۱۲۴۷ گرمی این ابزار از اولترابوک‌ها سبک‌تر و از تبلت‌ها سنگین‌تر است. افرادی که این محصول را پیش‌خرید کرده‌اند در روز انتشار ویندوز ۸ یعنی ۶ آبان‌ماه، Taichi خود را تحویل خواهند گرفت.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات