لنوو نسخه بروزشده تینک پد ایکس وان کربن و ایکس وان یوگا را رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
لنوو بار دیگر حضوری فعال در CES داشته و در جریان این نمایشگاه نسخه‌ی بروزشده‌ی لپ‌تاپ‌های تینک پد ایکس وان کربن و ایکس وان یوگا را با بدنه‌ی سبک و باریک‌تر رونمایی کرد.
تبلیغات

لنوو در جریان CES 2019‌ نسل جدیدی از محصولات و گجت‌های خود را رونمایی کرد که از جمله‌ی آن‌ها باید به نسخه‌ی بروز شده‌ای از دو لپ‌تاپ تینک پد ایکس وان کربن و تینک پد ایکس وان یوگا اشاره کرد.

هر دو نسخه با بهبود‌هایی همراه شده‌اند که از جمله‌ی تغییرات اعمال شده باید به باریک شدن بدنه در کنار کاهش وزن هر دو لپ‌تاپ اشاره کرد که از این‌رو به رقبایی سرسخت بین لپ‌ناپ‌های رده بالای ویندوزی تبدیل شده‌اند. البته قیمت نسخه‌های جدید نیز بسیار بالا است، بطوریکه قیمت پایه‌ی این دو لپ‌تاپ به ترتیب ۱٫۷۱۰ و ۱٫۹۳۰ دلار اعلام شده است.

تینک پد ایکس وان کربن لنوو

ایکس وان کربن از بدنه‌ی ۱.۱۳ کیلوگرمی بهره برده و ضخامت آن ۱۵ میلی‌متر است. مشخصات فنی ایکس وان کربن جدید شامل پردازنده‌ی نسل هشتمی اینتل در کنار ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی حداکثر ۲ ترابایت است.

نمایشگر تعبیه شده در ایکس وان کربن ۱۴ این بوده و در صورت درخواست مشتری می‌تواند لمسی نیز باشد. همچنین باید به اسپیکر‌های دالبی اتموس در کنار میکروفون چهارگانه برای درک بهتر صدا اشاره کرد. ایکس وان کربن برخلاف شماری از لپ‌تاپ‌های امروزی دارای درگاه‌های متعددی است که از جمله‌ی آن‌ها باید به دو درگاه USB، دو درگاه تاندربولت 3s و همچنین جک هدفون اشاره کرد.

تینک پد ایکس وان یوگا لنوو

ایکس وان یوگا نیز به عنوان چهارمین نسل از لپ‌تاپ‌های هیبریدی لنوو نزدیک به ۱۱ درصد باریک‌تر شده و به لطف کاهش حاشیه‌های دستگاه فرم‌فکتوری کوچک‌تر به خود گرفته است. همچون ایکس وان کربن، یوگا نیز از وجود پردازنده‌ی نسل هشتمی اینتل در کنار نمایشگر ۱۴ اینچی و اسپیکر‌های دالبی اتموس بهره می‌برد. این لپ‌تاپ ۱.۳ کیلوگرم وزن دارد و از دوربین IR در کنار فناوری بهبود یافته RGB پشتیبانی بهره می‌برد.

ایکس وان کربن و ایکس وان یوگا از ماه ژوئن راهی بازار می شوند و از وجود استیک نارنجی رنگ معروف لنوو نیز بهره خواهند برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات