وایو لپ تاپ های جدید S11 و S13 را رونمایی کرد

دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
ساعتی پیش، برند محبوب وایو، در مراسم کامپیوتکس ۲۰۱۸ از دو لپ‌تاپ جدید ۱۱ و ۱۳ اینچی خود رونمایی کرد.
تبلیغات

وایو (Vaio) که پس از جدایی از سونی محصولاتش را راهی بازار ژاپن می‌کرد، حالا با از لپ‌تاپ‌های جدیدش در کامپیوتس ۲۰۱۸ رونمایی کرده است. این شرکت ساعتی پیش در جریان کنفرانس کامپیوتکس 2018، از دو نوت‌بوک زیبای S11 و S13 رونمایی کرد؛ نوت‌بوک‌هایی که طبق توافق به‌عمل آمده با توزیع‌کننده‌ی هنگ کنگی (Nexstgo) قرار است ماه آینده در آسیا عرضه شوند. دو مقصد ابتدایی این لپ‌تاپ‌ها هنگ‌کنگ و تایوان خواهند بود و پس از آن و در ماه آگوست سنگاپور و مالزی پذیرای محصولات جدید وایو خواهند بود.

وایو S11 و اس ۱۳ لپ‌تاپ‌های سبک‌وزنی هستند که به نسل هشتم پردازنده‌های Core i5 یا i7 مجهز شده‌اند. اس ۱۱ نمایشگری ۱۱.۶ اینچی با کیفیت HD دارد و اس ۱۳ همان‌طور که از نام آن برمی‌آید به نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی مجهز است. وقتی لید این نوت‌بوک‌ها را باز کنید، کیبورد کمی بالا می‌آید و این ویژگی تایپ راحت‌تر را به ارمغان می‌آورد.

وایو اس 13 / Vaio S13

مدل ۱۱.۶ اینچی تنها ۸۵۰ گرم وزن دارد و سنگینی مدل ۱۳.۳ اینچی در حد ۱.۰۷ کیلوگرم است. البته، وایو کیفیت را فدای وزن کمتر نکرده است و هر دو مدل دارای کیفیت ساخت بالایی هستند.

وایو اس 13 / Vaio S13

در خصوص پورت‌های موجود روی این دو محصول می‌توان به وجود یک پورت LAN، سه پورت یواس‌بی ۳.۰، یک خروجی تصویر HDMI، یک VGA، یک جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری و اسلات کارت حافظه‌ی SD اشاره کرد. پشتیبانی از 4G LTE نیز در مشخصات این دو نوت‌بوک آمده است که می‌تواند یکی از گزینه‌های موجود در نسخه‌های بالاتر آن‌ها باشد.

Vaio S13 / وایو اس 13

در خصوص قیمت، هرچند اعلامی صورت نگرفت، اما با توجه به اینکه لپ‌تاپ‌های وایو اصولا هیچ‌وقت مقرون‌به‌صرفه نبوده‌اند، نمی‌توان انتظار زیادی داشت؛ در عوض، می‌توانید یک محصول شیک و باکیفیت ساخت ژاپن را انتظار داشته باشید.

نگاه کلی به مشخصات نوت‌بوک‌های جدید وایو

  • پردازنده: نسل هشتم پردازنده‌های اینتل Core i5 یا Core i7
  • نمایشگر: مدل S11 دارای نمایشگر ۱۱.۶ اینچی فول اچ‌دی، مدل S13، دارای نمایشگر فول اچ‌دی ۱۳.۳ اینچی
  • حافظه‌ی رم: هشت تا ۱۶ گیگابایت برای اس ۱۱، چهار تا ۱۶ گیگابایت برای اس ۱۳
  • فضای ذخیره‌سازی: ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت از نوع SSD
  • باتری: لیتیوم پلیمر و چهار سلولی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات