لپ تاپ های جدید VAIO با مشخصات سطح پایین، رنگ های زیبا و قیمت بالا معرفی شد

سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
لپ‌تاپ‌های جدیدی از برند وایو (VAIO) معرفی شده‌اند که سری C15 نام دارند و در رنگ‌بندی‌های مختلفی در دسترس مشتریان قرار گرفته‌اند. این محصولات مشخصات فنی معمولی داشته و قیمت نسبتا زیادی دارند. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

لپ‌تاپ‌های سری وایو (VAIO) را با کیفیت بسیار بالا و مشخصات فنی خوب می‌شناسیم که عمدتا مشتریان تجاری را هدف قرار می‌داد. اما جدیدترین محصول معرفی شده توسط این شرکت مشتریان متفاوتی را هدف قرار داده است ولی همچنان برای خرید این دستگاه‌های جدید باید مبلغ نسبتا زیادی پرداخت کرد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که می‌تواند به فروش لپ‌تاپ‌های سری C15 کمک زیادی کند، رنگ‌های متنوعی است که این محصولات دارند. از جمله رنگ‌های در نظر گرفته شده برای این لپ‌تاپ‌ها می‌توان به سفید/زرد مِسی، آبی/خاکستری، زرد/مشکی و پرتقالی/خاکی اشاره کرد. کمپانی VAIO در توضیح این محصولات جدید، آن‌ها را به عنوان پی‌سی‌های مد روز توصیف کرده است.

اگر واقعا خواهان خرید یکی از محصولات مورد اشاره هستید، به عنوان مثال مدلی که رنگ پرتغالی/خاکی دارد، باید پیش از این اقدام ابتدا در مورد قیمت این لپ‌تاپ‌ نیز آگاهی یابید. مدل معمولی لپ‌تاپ‌های سری C15 از نمایشگری به اندازه ۱۵.۶ اینچ که کیفیت ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل دارد، بهره می‌برد. اما حافظه‌ی رم این مدل ۴ گیگابایت در نظر گرفته شده که برای یک لپ‌تاپ در سال ۲۰۱۶ چندان زیاد به نظر نمی‌رسد. پردازنده این دستگاه نیز Celeron 3215U اینتل است. قیمت این مدل هم ۶۶۸۰۰ یِن (در حدود ۶۴۱ دلار) تعیین شده که با توجه به مشخصاتی که دارد شما در واقع مبلغ یک لپ‌تاپ سطح بالا را برای خرید یک لپ‌تاپ با مشخصات معمولی پرداخت کرده‌اید. البته لازم به ذکر است که قیمت یاد شده فقط امروز و در فروشگاه سونی‌استور در دسترس است و در فروشگاه‌های فیزیکی قیمت فروش C15 به ۹۴۸۰۰ یِن (حدود ۹۱۰ دلار) افزایش می‌یابد.

شما می‌توانید نمایشگر مدل‌هایی که به رنگ آبی/خاکستری و سفید/زرد مِسی هستند را ارتقا داده و کیفیت نمایشگر آن را فول اچ‌دی انتخاب کنید. همچنین امکان ارتقا حافظه‌ی رم این لپ‌تاپ به ۸ گیگابایت وجود دارد و پردازنده آن را نیز می‌توانید از نوع Intel i3 برگزینید تا از نظر حافظه و قدرت پردازشی بتوانید بیشتر بر روی این محصول حساب باز کنید. هنوز در مورد عرضه این محصولات به آمریکا سخنی به میان نیامده است، اما اگر فکر می‌:نید خرید یکی از مدل‌های لپ‌تاپ‌های جدید سری C15 وایو برای شما ضروری است، می‌توانید به ژاپن سفر کرده و مدل مورد نظر خود را به طور مستقیم خریداری کنید.

در زیر می‌توانید تصاویر بیشتری از این محصول را مشاهده کنید.

c15
vaio c15

نظر شما در مورد لپ‌تاپ‌های جدید سری C15 کمپانی VAIO چیست؟ با توجه به قیمت بالای تعیین شده برای این لپ‌تاپ‌ها، آیا چنین هزینه‌ای ارزش خرید این محصولات را دارد؟ دیدگاه خود را در این مورد از طریق بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات