تفریحاتی که می‌توانیم در تهران تجربه کنیم

یک‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تهران فقط ترافیک و آلودگی هوا ندارد؛ بلکه به گفته گردشگران، دارای تفریحاتی است که می‌تواند نفس‌تان را در سینه حبس کند.
تبلیغات

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، جاذبه‌های گردشگری زیادی از تاریخی و فرهنگی تا طبیعی و... را در خود جای داده است که بازدید از آن‌ها می‌تواند خاطره‌های دلنشینی از این شهر را برایتان به یادگار بگذارد. در این شهر شلوغ و پرجمعیت، می‌توانید تا پاسی از شب از پارک‌ها و دیدنی‌ها بازدید کرده و البته تفریحاتی را تجربه کنید که سرعت و هیجان را به‌همراه دارند.

مرکز خرید پالادیوم تهران

مراکز خرید در تهران

شهر تهران دارای مراکز خرید متعددی است و از همین رو فرقی ندارد که ساکن پایتخت هستید یا به این شهر سفر کرده‌اید، پاساژگردی یکی از بخش‌های جذاب و هیجان‌آور تهران‌گردی محسوب می‌شود. بازار بزرگ تهران با وسعتی بالغ بر ۱۰۵ هکتار، از مراکز خرید تهران است که در فهرست آثار ملی ایران قرار دارد. بازار سرپوشیده تجریش که از معروف‌ترین بازارهای قدیمی تهران محسوب می‌شود، در منطقه شمیرانات تهران در فاصله بین میدان قدس و میدان تجریش واقع شده است. این بازار به‌حدی شهرت دارد که بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی، بازدید از آن را در برنامه خود می‌گنجانند.

علاوه بر این دو بازار سنتی، مراکز خرید مدرن تهران مانند ایران مال، مگامال، مرکز خرید دنیای نور و بام لند نیز جزو محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری تهران محسوب می‌شوند.

ماشین تصادفی شهربازی مگامال

شهربازی‌های تهران

شهربازی‌ها یکی از بهترین و مفرح‌ترین مکان‌های تفریحی در شهرها هستند. این مکان‌ها با داشتن انواع دستگاه‌ها و وسایل بازی هیجان‌انگیز مخصوص سنین مختلف، محیطی شاد و خاطره‌انگیز برای کودکان و حتی بزرگسالان فراهم می‌کنند.

شهربازی‌های تهران اعم از روباز و سرپوشیده، می‌توانند یک روز به‌یادماندنی و پر از هیجان را برای کودکان و نوجوانان رقم بزنند. شهربازی پارک ارم به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین شهربازی‌های پایتخت، شهربازی ژوپیتر، شهربازی سرزمین عجایب، شهربازی ایران مال، سرزمین شگفت‌انگیز دریاچه چیتگر و شهربازی روبوکیدز از جمله بهترین شهربازی‌ها و جاهای دیدنی تهران محسوب می‌شوند.

کارتینگ شهربانو

پیست‌ های کارتینگ تهران

کارتینگ یکی از تفریحات مهیج محسوب می‌شود که جای خود را در میدان‌های ورزشی باز کرده است. بسیاری از چهره‌های سرشناس همچون مایکل شوماخر، کار خود را از کارتینگ شروع کرده‌اند؛ موضوعی که جذابیتی دوچندان به آن می‌دهد. جالب اینکه برای انجام کارتینگ نیازی نیست تجربه رانندگی یا گواهینامه داشته باشید و همه افراد اعم از خانم‌ها و آقایان می‌توانند از آن لذت ببرند.

کارتینگ، ورزشی است که از انجام آن خسته نخواهید شد و با اینکه شاید مدت‌زمان آن کم به نظر برسد، در همین زمان کوتاه دنیای جدیدی به روی شما باز می‌شود و هیجان زیادی را تجربه خواهید کرد. این رشته ورزشی به‌طور خلاصه یعنی سرعت، هیجان، دقت و تمرکز همراه با امنیت که فقط باید پای خود را روی پدال گاز بگذارید و بدون ترس از محدودیت‌های رانندگی معمولی، هیجان سرعت را احساس کنید.

پیست‌های کارتینگ تهران از جمله کارتینگ فراسا، کارتینگ آزادی، کارتینگ شهربانو، کارتینگ پرند، کارتینگ دانیال، کارتینگ موزه خودرو و کارتینگ دریاچه چیتگر امکانات کافی و استاندارد را برای تجربه تفریحی مهیج دراختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات