ارزان‌ترین هتل‌های نزدیک حرم در تور مشهد کجارو کدامند؟

سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
هتل‌های متعددی در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار دارد که برخی از آن‌ها به‌واسطه قیمت ارزان‌تر و مناسب‌تر، بین گردشگران پرطرفدار هستند.
تبلیغات

مشهد یکی از مقاصد گردشگری معروف ایران محسوب می‌شود که هر سال با خیل عظیم گردشگران و زائران مواجه است. ازاین‌رو و برای میزبانی از این جمعیت، هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های بسیاری در مشهد فعالیت می‌کنند که مسافران بر اساس قیمت و موقعیت جغرافیایی آن‌ها دست به انتخاب می‌زنند. به‌عنوان مثال، برخی ترجیح می‌دهند در هتل لوکس و مجللی مثل هتل درویشی یا هتل قصر طلایی اقامت کنند و عده‌ای دیگر به‌دنبال هتل یا هتل آپارتمان ارزان در نزدیکی حرم هستند تا با صرف هزینه کمتر، تردد راحت‌تری به حرم امام رضا (ع) داشته باشند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تعدادی از هتل‌های ارزان در نزدیکی حرم را به شما معرفی کنیم تا در تور مشهد خود از آن‌ها استفاده کنید.

با هتل‌های ارزان نزدیک حرم آشنا شوید:

هتل ایساتیس

هنل ایساتیس مشهد

هتل دو ستاره ایساتیس از هتل‌های نوساز مشهد است که در سال ۱۳۹۲ در خیابان امام رضا ۳۴ افتتاح شد و واحدهای اقامتی تمیز و مرتبی دارد. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، اینترنت در لابی و خدمات خانه‌داری اشاره کرد. اتاق‌های هتل شامل دو تخته دبل، دو تخته توئین، دو تخته فولبرد، سه تخته و چهار تخته می‌شود که مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، مبلمان، یخچال، چای‌ساز و حمام هستند. فاصله هتل تا حرم رضوی حدود سه کیلومتر است و در نتیجه مهمانان دسترسی خوبی به حرم خواهند داشت. ضمن اینکه هتل ایساتیس تا فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد هفت کیلومتر و تا ایستگاه راه‌آهن ۶ کیلومتر فاصله دارد. قیمت اتاق‌های هتل در بهار سال ۱۴۰۰ از ۱۳۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۴۷۰ هزار تومان وجود دارد.

هتل کوثر

هتل دو ستاره کوثر با ۵۹ اتاق جزو هتل‌های میان‌رده مشهد محسوب می‌شود که با خودرو فقط چهار دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد. این هتل امکاناتی همچون رستوران، اینترنت، کافی‌شاپ، پارکینگ، سرویس اتاق، ترانسفر رفت و برگشت و پذیرش ۲۴ ساعته را برای مهمانان خود مهیا کرده است. اتاق‌های هتل مجهز به یخچال، تلویزیون، چای‌ساز و حمام هستند. ضمن اینکه از مزایای این محل می‌توان به نظافت، امکانات مناسب، غذاهای باکیفیت عالی و... اشاره کرد. قیمت اتاق‌های هتل کوثر مشهد از ۱۶۰ هزار تومان برای اتاق یک تخته شروع می‌شود و تا ۹۲۰ هزار تومان برای آپارتمان دو خوابه هفت نفره وجود دارد. در صورتی که در هتل کوثر اقامت کنید، دسترسی راحتی به سایر نقاط مشهد خواهید داشت؛ چراکه فاصله آن تا فرودگاه مشهد و راه‌آهن با خودرو، به‌ترتیب حدود ۲۰ دقیقه و ۹ دقیقه طول می‌کشد.

هتل سهند ۲

هتل یک ستاره سهند ۲ به‌دلیل قرارگیری در خیابان امام رضا هشت، فقط به‌اندازه ۱۰ دقیقه پیاده‌روی با حرم فاصله دارد که خود مزیت بزرگی برای این هتل محسوب می‌شود. اتاق‌های هتل شامل دو تخته (دبل و توئین)، سه‌ تخته و کانکت چهار تخته می‌شوند که قیمت آن‌ها از ۱۴۰ تا ۴۳۰ هزار تومان متغیر است و مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، مینی بار با هزینه، اینترنت و سیستم گرمایش و سرمایش هستند. تسهیلاتی نظیر تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و خدمات ویژه معلولان نیز از خدمات هتل سهند ۲ به حساب می‌آیند. ضمن اینکه مهمانان می‌توانند از رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت پرسرعت، خدمات لباس‌شویی و پذیرش ۲۴‌ ساعته استفاده کنند.

هتل زیتون

هتل سه ستاره زیتون از هتل‌های باسابقه و قدیمی مشهد است که در سال ۱۳۵۷ آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۸۷ بازسازی شد. این هتل پنج طبقه دارای اتاق‌های دو تخته، سه‌ تخته، چهار تخته و پنج‌ تخته است که بسته به نوع اتاق، قیمت آن‌ها از ۱۵۰ هزار تومان تا ۳۶۰ هزار تومان متغیر است. هتل زیتون به‌لطف کادر مجرب و امکاناتی نظیر اینترنت وایرلس، رستوران، کافی‌شاپ، سیستم سرمایش و گرمایش، ترانسفر حرم و... اقامتی به‌یادماندنی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. هتل زیتون در فاصله ۴٫۵ کیلومتری حرم رضوی قرار دارد که حدودا ۱۰ دقیقه زمان می‌برد تا این فاصله را طی کنید.

هتل قدس

اتاق دو تخته هتل قدس مشهد

هتل قدس یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های شهر به حرم مطهر رضوی است که با کادری مجرب و حرفه‌ای پذیرایی گرمی از مهمانان خود به عمل می‌آورد. این هتل دو ستاره دارای ۶۵ واحد مجهز به اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته و آپارتمان یک خوابه با چهار تخت است و قیمت اتاق‌ها از ۲۴۵ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۸۰۰ هزار تومان نیز وجود دارد. حمام و لوازم بهداشتی، اینترنت، تلویزیون، چای ساز و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر یک از اتاق‌ها به چشم می‌خورد. علاوه بر این، امکاناتی نظیر رستوران با منوی غذایی متنوع، کافی‌شاپ، پارکینگ، آسانسور، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت وایرلس و غیره برای رفاه گردشگران و مسافران در نظر گرفته شده است. این هتل روبه‌روی در باب‌الجواد حرم قرار دارد که مزیت بزرگی برای زائران محسوب می‌شود.

هتل ابریشم

هتل دو ستاره ابریشم مشهد یکی دیگر از هتل‌های مناسب برای زائرانی است که به‌دنبال اقامتگاهی در نزدیکی حرم هستند. این مجموعه ۶ طبقه در سال ۱۳۸۵ افتتاح و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد و اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، آپارتمان یک خوابه چهار نفره و آپارتمان دو خوابه پنج نفره دارد. رزرو اتاق‌ در این هتل در بهار سال ۱۴۰۰، هزینه‌ای بین ۲۱۵ هزار تومان تا ۵۲۰ هزار تومان را در بر می‌گیرد. علاوه بر امکاناتی همچون آسانسور، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، پارکینگ، رستوران و اینترنت، اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون، صندوق امانات، دستگاه تهویه مطبوع و یخچال هستند.

هتل آپارتمان ملل

هتل آپارتمان ملل نه‌تنها به حرم رضوی نزدیک است و می‌توانید با کمتر از پنج دقیقه پیاده‌روی خود را به حرم برسانید، بلکه دسترسی خوبی به جاهای دیدنی مشهد نظیر آرامگاه نادرشاه و بازار رضا دارد. در این هتل، سوئیت دو نفره، آپارتمان یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه وجود دارد که مجهز به امکاناتی همچون حمام و لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت پرسرعت، آشپزخانه، خشک‌شویی، رستوران و کافی شاپ و... است.

برای خرید تور مشهد ارزان اما با کیفیت، می‌توانید به وب‌سایت کجارو مراجعه کنید و با مقایسه قیمت‌های تور مشهد از میان آژانس‌های برگزارکننده سراسر ایران، بهترین تور را انتخاب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات