هیجان‌انگیزترین تفریحات تابستانی در سفر به ترکیه کدامند؟

یک‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
در سفر به ترکیه تفریحات هیجان‌انگیز و جالبی وجود دارد که باید آن‌ها را حتما امتحان کرد که در ادامه برخی از آن‌ها را لیست کرده‌ایم.
تبلیغات

محتوای اصلی این مطلب متعلق به سایت کجارو بوده و بخشی از آن در زومیت بازنشر شده است.

۱. از شنا کردن در ککووا (Kekova) لذت ببرید

ککووا جزیره‌ای کوچک و مشهور است که به خاطر آب‌های شفاف آبی رنگ و خرابه‌های باستانی‌ غرق شده‌اش شهرت دارد. این جزیره روزانه مسافران زیادی از آنتالیا را به سوی خود جذب می‌کند. این مسافران اغلب برای تماشای خرابه‌های تاریخی و طبیعت بکر جزیره از آن بازدید می‌کنند. قایق‌سواری بهترین راه برای اکتشاف این ناحیه و سایت‌های باستانی و همچنین سپری کردن یک روز آرام در کنار اعضای خانواده است.

تفریحات-آبی-آنتالیا کجارو

برای مشاهده سایر جاهای دیدنی آنتالیا می‌توانید فهرست کاملی از آن را همراه‌با اطلاعات کامل درباره آن‌ها در کجارو ببینید.

۲. سواری با بالون هوای گرم را در کاپادوکیه تجربه کنید

بالون کاپادوکیه

کاپادوکیه مکان مهم تاریخی است که بسیار زیبا به نظر می‌رسد. انسان‌ها از شش قرن پیش از میلاد مسح در این مکان ساکن شده‌اند. امروزه کاپادوکیه به خاطر دودکش‌های افسانه‌ای شهرت دارد که خود یک شگفتی طبیعی واقعی به شمار می‌روند. چنین دودکش‌هایی تنها در معدود نقاطی از دنیا وجود دارند. بهترین راه برای تماشای چشم اندازهای زیبای این ناحیه سوار بر بالون است. خوشبختانه تورهای بالون هوای داغ در این منطقه برگزار می‌شوند که یکی از هیجان انگیزترین تجربه‌های ممکن را در اختیار علاقمندان می‌گذارد. در سفر به ترکیه حتما این مورد را تجربه کنید.

۳. از کوه نمرود بالا روید

کوه نمرود ترکیه کجارو

یکی از جادویی‌ترین مکان‌هایی که در تصورتان می‌گنجد کوه نمرود است. قله‌ی ۲,۱۳۴ متری این کوه بلند با سر مجسمه‌های باستانی ساخته شده توسط شاه آنتیوخوس اول در سال ۶۲ قبل از میلاد مزین شده‌اند. تأثیرات یونانی و فارسی در سبک این مصناعت به خوبی قابل مشاهده است. کوه نمرود به‌عنوان میراث جهانی یونسکو فهرست شده و می‌نوان با شرکت در تورهای راهنما که از آریامان شروع می‌شوند این مکان را کاوش کرد.

۴. در شهر افسوس کاوش کنید

دیدنی شهر باستانی افسوس

شهر باستانی یونانی افسوس در قرن دهم قبل از میلاد ساخته شده است. یکی از بناهای این شهر معبد آرتمیس بود که به‌عنوان یکی از عجایب هفتگانه‌ی دنیای باستان از آن یاد شده است. امروزه یک بدل از این معبد وجود دارد که نمایی جامع از بنای اصلی را به نمایش می‌گذارد. خرابه‌های تاریخی شگفت‌انگیز بیشمار دیدی کلی از عصر باستان را در اختیار شما می‌گذارد. بنابراین اگر به تاریخ علاقمند هستید بازدید از این شهر قدیمی را از دست ندهید.

۵. در آنتالیا استراحت کنید

تفریحات آنتالیا کجارو

آنتالیا یکی از محبوب‌ترین تفرجگاه‌های ترکیه به شمار می‌رود که سالانه میلیون‌ها گردشگر را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. تفریحگاه‌های فراوان، آب و هوای عالی، سواحل نرم شنی و آب‌های گرم از این شهر مقصدی عالی برای تعطیلات تابستانی می‌سازند. هچنین فرصت‌های بیشماری برای میل کردن انواع خوراکی و همچنین خرید کردن در آنتالیا فراهم است. فروشندگان محلی بسیاری صنایع دستی و اجناس دیگری را با قیمت‌هایی عالی به فروش می‌رسانند که ممکن است برایتان جذاب باشد.

تفریحات آنتالیا ترکیه کجارو

اگر به‌دنبال سفر به ترکیه و آنتالیا هستید، کجارو این امکان را فراهم کرده است که سفرتان را ارزان‌تر از هر جا و به راحتی برنامه‌ریزی کنید. با مشاهده تورهای ترکیه و تور آنتالیا و مقایسه قیمت آن‌ها، تور مورد نظر خود را از فروشنده‌های همکار کجارو با پایین‌ترین قیمت خریداری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات