رستوران های محبوب تفلیس برای امتحان کردن غذاهای گرجی

یک‌شنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
غذا خوردن در رستوران یکی از تفریحات جذاب و پدیده‌های اجتماعی رایج در گرجستان است. هر کسی با هر سلیقه و ذائقه‌ای می‌تواند غذای مورد علاقه خود را در تفلیس پیدا کند.
تبلیغات

بیشتر رستوران‌های گرجستان، غذاهای سنتی سرو می‌کنند؛ ولی غذاهای دیگری هم در منوی آن‌ها پیدا می‌شود؛ از جمله غذاهای ایتالیایی، آسیایی، خاورمیانه‌ای و حتی غذاهای هندی.

اگر برای سفر به گرجستان برنامه‌ریزی می‌کنید، بد نیست قبل از سفر، تعدادی از محبوب‌ترین رستوران‌های تفلیس را بشناسید. اگر دوست دارید سفر به گرجستان را تجربه کنید، برای انتخاب بهترین تور گرجستان از کجارو کمک بگیرید. می‌توانید از بین تورهای معتبرترین آژانس‌های گردشگری، بهترین و ارزان‌ترین تور را تهیه کنید.

اگر کنجکاو هستید که اهالی این شهر کدام رستوران را دوست دارند، این مطلب را دنبال کنید.

رستوران Ezo

رستوران های تفلیس

نام این رستوران در گرجستان به‌معنای حیاط است و اسم این رستوران، به‌خوبی فضای آن را توصیف می‌کند. این رستوران در محوطه یک عمارت قرار دارد. تمرکز رستوران بر ارائه غذاهای ارگانیک و استفاده از مواد غذایی اولیه تازه و سالم است. این مواد غذایی مستقیما از کشاورزان محلی خریداری می‌شود. در این رستوران می‌توانید هم غذاهای گوشتی و هم غذاهای گیاهی را نوش جان کنید.

رستوران Pipes Burger Joint

رستوران های تفلیس

در تفلیس رستوران‌های برگر زیادی وجود دارد؛ ولی این رستوران یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های برگر در تفلیس است. قیمت‌های بسیار مناسبی دارد و غذاها دارای حجم متوسط است. این رستوران به سرعت در بین مردم به شهرت رسیده است. اگر می‌خواهید غذایی متفاوت از غذاهای سنتی گرجستان را نوش جان کنید، حتما به اینجا سر بزنید.

رستوران Funicular

اگر می‌خواهید غذایی عالی در رستورانی مجلل همراه‌با چشم‌اندازی از شهر تماشا کنید، حتما به این رستوران سر بزنید. این رستوران در پارک Mtatsminda قرار دارد و ازطریق ماشین کابلی یا تاکسی قابل دسترسی است. منوی رستوران بسیار مفصل است و غذاهای مخصوصی از جمله سوپ غذای دریایی دارد.

رستوران Zakhar Zakharich

رستوران های تفلیس

این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های شهر برای خوردن خینکالی است. خینکالی دامپلینگ مشهور گرجستانی است. این رستوران جزو معدود رستوران‌هایی است که خودش خمیر خینکالی را تهیه می‌کند. این دامپلینگ را با گوشت بره پر می‌کنند و دستور تهیه آن، مطابق با سنت‌های قدیمی و اصیل است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات