کجارو: چگونه می‌توان معنادار عکاسی کرد؟

یک‌شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
رعایت ترکیب‌­بندی و نکات فنی عوامل مهمی در به وجود آوردن یک عکس خوب هستند، اما تا به حال به این موضوع فکر کرده‌­اید که چگونه می‌­توان عکسی به وجود آورد که علاوه بر عوامل بالا مفهوم خوبی هم در آن نهفته باشد؟ عکسی که سبک داشته باشد و نشان‌دهنده‌ی دیدگاه شما به عنوان خالق آن اثر باشد.
تبلیغات

عکاسی یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های دنیای امروز است. اگر عکاسی می‌کنید یا به آن علاقه‌مند هستید، حتماً دوست دارید بدانید چطور آثار یک عکاس مخاطبان خاص خود را جذب می‌کند یا حتی جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. تمام عکاسان در برهه‌­ای از مسیر حرفه‌ای خود (فارغ از اینکه عکاس حرفه‌­ای باشند یا آماتور) به یک بن بست مشترک می‌رسند. به عنوان یک عکاس هنگامی که به حدی از مهارت فنی می‌­رسید، با چیزی مواجه می‌شوید که بسیار شبیه به بحران شخصیت است. البته دقیقا نمی­‌توان گفت که شما به بن‌­بست رسیده­‌اید، زیرا شما به همه چیز عکاسی، از ترکیب‌بندی و مهارت­‌های فنی گرفته تا ویرایش عکس­‌ها، واقف هستید. در واقع به حدی رسیده­‌اید که نیاز به یک انقلاب و تغییر اساسی دارید. در این برهه انگار چیزی در کار شما کم است یا سر جای خودش نیست. معنی، مفهوم، ارتباط عاطفی و در یک کلام شناختن سبک کارتان همان چیزی است که در اینجا به آن نیاز دارید.

برای مطالعه‌ مقاله «چگونه معنادار عکاسی کنیم؟» به کجارو مراجعه کنید:

اگر به اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی شگفت‌انگیز‌ترین و برترین نقاط دنیا یا مقالاتی چون راهنمای سفر، خوراکی‌ها و اخبار گردشگری علاقمند هستید، به کجارو سربزنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات