کجارو: راهنمای سفر به میلان ایتالیا

سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
میلان شهری صرفا توریستی محسوب نمی‌شود، حتی برخی از مردم این شهر بر این باورند که میلان بیشتر مکانی برای کار کردن است تا سرگرمی. در هر صورت، یک بار سفر کردن به این شهر خالی از لطف نخواهد بود. این مطلب برای سفری ۲ تا ۳ روزه تهیه شده است که سعی کرده‌ایم تا حد امکان، راهنمایی‌های لازم برای کم کردن هزینه‌ها را لا‌به‌لای آن بگنجانیم. همراه کجارو باشید.
تبلیغات

میلان پنجمین شهر بزرگ اروپا و شهر مد ایتالیا و همچنین یکی از پنج پایتخت مد جهان است. وجود مراکز ورزشی زیاد و به خصوص دو تیم مشهور فوتبال این شهر، تعدادی سایت تاریخی به علاوه‌ی مراکز مد و فشن شاید دلایل خوبی برای بازدید از میلان باشد. تابستان‌های میلان می‌تواند بسیار داغ باشد و  البته در طول ماه‌های جولای و آگوست سخت و آزاردهنده است، اما شب‌ها اوضاع فرق می‌کند و هوا به اندازه‌ی کافی خنک می‌شود، به گونه‌ای که برای اغلب مردم قابل قبول است. بارش باران اما در تمام سال ثابت است و برف هم در طول زمستان به صورت دوره‌ای می‌بارد، اگرچه به ندرت روی هم انباشته می‌شود.

برای مطالعه مقاله «راهنمای جامع سفر به میلان؛ ایتالیا» به کجارو مراجعه کنید:

اگر به اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی شگفت‌انگیز‌ترین و برترین نقاط دنیا یا مقالاتی چون راهنمای سفر، خوراکی‌ها و اخبار گردشگری علاقمند هستید، به کجارو سربزنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات