کجارو: ۱۳ نکته درباره بوئینگ 747

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ که نخستین بار در سال ۱۹۷۰ توسط شرکت آمریکن پن به همگان معرفی شد، انقلاب بزرگی دراین صنعت به شمار می‌رفت. این وسیله به اندازه‌ای بزرگ است که حتی ترس ناشی از فضاهای تگ و محصور مسافرانش را از بین ببرد و با پنت‌هاوس‌های هواپیماهای بیزینس کلاس خود سبب شود مسافران با خیال راحت به سفر با آن تن دهند. با کجارو همراه شوید.
تبلیغات

احتمالا همه‌ی شما با هواپیمای مسافربری غول‌پیکری با نام بوئینگ ۷۴۷ که به جامبوجت مشهور است، آشنایی دارید. شاید هیچ وسیله‌ی دیگری تا قبل از پیدایش بوئینگ ۷۴۷، این هواپیمای دوطبقه، تا این اندازه آسودگی در پرواز آن هم از نوع آمریکایی را فریاد نمی‌زد. اما با اینکه مدت‌ها از حضور این هواپیما می‌گذرد، واقعیت‌هایی در مورد آن وجود دارد که به احتمال زیاد نمی‌دانید. شاید می‌شد کاربری این هواپیماهای غول‌پیکر را به چند سال کار مفید محدود کرد، اما جامبوجت‌ها برخلاف انتظار عمل کردند و حتی باعث افزایش قیمت سوخت هم شدند و بر همین اساس از آنها با عنوان «ملکه‌ی آسمان‌ها» یاد می‌شود. کجارو شما را با ۱۳ حقیقت درباره بوئینگ ۷۴۷ آشنا می‌کند.

برای مطالعه مقاله «نکاتی در مورد بوئینگ ۷۴۷ که نمی‌دانستید» به کجارو مراجعه کنید:

اگر به اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی شگفت‌انگیز‌ترین و برترین نقاط دنیا یا مقالاتی چون راهنمای سفر، خوراکی‌ها و اخبار گردشگری علاقمند هستید، به کجارو سربزنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات