کجارو: کدام استان‌ها عکس بیشتری در فینال مسابقه عکاسی داشته‌اند؟

دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
احتمالا تا کنون به صفحه رای‌گیری مسابقه عکاسی کجارو سر زده‌اید.بیش از ۲۳۰ عکس فوق‌العاده از زیباترین نقاط ایران به هنرمندی عکاسان فینالیست به تصویر کشیده شده است و این عکاسان در رقابت هستند که ۵ جایزه‌ی بزرگ این مسابقه را از آن خود کنند.با کجارو همراه باشید تا ببینید از هر استان چند عکس ارسال شده است و کدام استان‌ها مورد توجه بیشتری واقع شده‌اند.
تبلیغات

عکس‌های منتخب ارسال شده ۲۵ استان کشور را پوشش می‌دهند و تا حدودی از هر گوشه‌ی ایران عکس منتخبی وجود دارد. حتی اگر جزو فینالیست‌ها نباشید مطمئنا شما هم دوست دارید که شهر و استان شما در میان ۵ برنده‌ی اصلی این مسابقه بزرگ باشد. به همین منظور ما عکس‌ها را به تفکیک استان درآوردیم و شما از این پس می‌توانید یک لینک اختصاصی برای هر استان داشته باشید. به این صورت برای شما این امکان وجود دارد که این لینک را با همشهری‌ها و هم‌استانی‌های خود به اشتراک بگذارید. لینک گالری استان‌های کشور به ترتیب حروف الفبا به قرار زیر است:

۱- استان آذربایجان شرقی با ۹ عکس

۲- استان آذربایجان غربی با ۳ عکس

۳- استان اردبیل با ۵ عکس

۴- استان اصفهان با ۲۰ عکس

۵- استان البرز با ۳ عکس

۶- استان بوشهر با ۵ عکس

۷- استان تهران با ۲۰ عکس

۸- استان چهارمحال و بختیاری با ۴ عکس

۹- استان خراسان رضوی با ۸ عکس

۱۰- استان خوزستان با ۲ عکس

۱۱- استان زنجان با ۳ عکس

۱۲- استان سمنان با ۳ عکس

۱۳- استان سیستان و بلوچستان با ۲ عکس

۱۴- استان فارس با ۱۳ عکس

۱۵- استان قزوین با ۵ عکس

۱۶- استان گلستان با ۸ عکس

۱۷- استان گیلان با ۲۰ عکس

۱۸- استان لرستان با ۴ عکس

۱۹- استان مازندران با ۲۰ عکس

۲۰ – استان هرمزگان با ۵ عکس

۲۱- استان همدان با ۱ عکس

۲۲- استان کردستان با ۴ عکس

۲۳- استان کرمان با ۷ عکس

۲۴- استان کرمانشاه با ۱ عکس

۲۵- استان یزد با ۲۰ عکس

برای رای دادن به عکس‌ها کافیست پس از اولین کلیک بر روی دکمه «می‌پسندم»، ایمیل و نام خود را وارد کنید. هم در صفحه‌ی اصلی رای‌گیری و هم در صفحه‌ی اختصاصی عکس (اگر روی عکس کلیک کنید به صفحه‌ی اختصاصی آن خواهید رفت و می‌توانید عکس را در سایز بزرگ ببینید) می‌توانید به عکس‌ها رای دهید و حتی آن‌ها را به اشتراک بگذارید. به اشتراک‌گذاری لینک‌های بالا و عکس‌های این مسابقه به ما کمک خواهد کرد که مسابقات عکاسی را هرچه بهتر و بزرگتر برگزار کنیم و با بالارفتن تعداد رای‌ها برندگان واقعی را از میان این عکس‌های زیبا انتخاب کنیم. پس همراه ما باشید و حتما به عکس‌های منتخب و زیبای این مسابقه سر بزنید. تاریخ اتمام رای‌گیری نیز انتهای آذرماه و شب یلدا خواهد بود.

اگر به اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی شگفت‌انگیز‌ترین و برترین نقاط دنیا یا مقالاتی چون راهنمای سفر، خوراکی‌ها و اخبار گردشگری علاقمند هستید، به کجارو سربزنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات