کجارو: ۷ آکواریوم برتر دنیا

جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آکواریوم‌های بزرگ و مجلل همیشه یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری شهرهای بزرگ هستند، چرا که بازدید کنندگان خود را به دنیای اعماق اقیانوس می‌برند و موجوداتی را به آن‌ها نشان ‌می‌دهند که بدون وجود این آکواریوم‌ها شاید هیچگاه شانس دیدن آن‌ها را نداشته‌ باشند. رقابت در داشتن بهترین آکواریم نیز موضوع تازه‌ای نیست، با کجارو همراه باشید تا با بهترین و برترین آکواریوم‌های جهان آشنا شوید.
تبلیغات

شاید این رقابت سنگین میان‌ شهرها یا کشورها در داشتن بزرگترین و بهترین آکواریوم در نگاه اول یک کار بیهوده به نظر برسد، اما این موضوع را تا زمانی که این آکواریوم‌ها را نبینید درک نخواهید کرد، عظمت و زیبایی این آکواریوم‌ها هر چه بیشتر باشد، لذت مشاهده از آن‌ها نیز برای گردشگران صدچندان خواهد بود و همین موضوع سبب شده میلیون‌ها دلار هزینه صرف ساخت آکواریوم‌هایی شود که حجمشان به اندازه یک ساختمان بزرگ است.در ادامه همراه ما باشید. دانستن اینکه این آکواریوم‌ها کجا قرار دارند شاید به شما کمک کند که مقصد بعدی خود را بهتر انتخاب کنید.

برای مطالعه مقاله‌ی «۷ آکواریوم برتر دنیا» به کجارو مراجعه کنید.

بزرگترین آکواریوم‌های جهان

اگر به اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی شگفت‌انگیز‌ترین و برترین نقاط دنیا یا مقالاتی چون راهنمای سفر، خوراکی‌ها و اخبار گردشگری علاقمند هستید، به کجارو سربزنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات