کجارو: ۱۰ ایده سفر یک روزه از تهران

سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اکثر ساکنین تهران به محض اینکه فرصتی پیدا می‌کنند به سمت شمال روانه می‌شوند و زمان اندکی که برای این سفر دارند بیشتر صرف ترافیک میلیونی ایجاد شده توسط خودشان می‌شود تا صرف تفریح. ما تلاش کردیم که در این سری مقالات ایده‌های جدیدی برای شهرهای بزرگ ایران را معرفی کنیم که خانواده‌ها بتوانند با یک سفر کوتاه و یک روزه از مناظر و زیبایی‌های ایران لذت ببرند و ایده‌های متنوع‌تری داشته باشند.  همراه کجارو  باشید تا سفر یک روزه خلاقانه‌تری داشته باشید.
تبلیغات

اطراف تهران ده‌ها و بلکه صدها نقطه دیدنی وجود دارد که مورد کم توجهی ساکنین این شهر قرار گرفته است. اما با اندکی تحقیق می‌توان این نقاط زیبا و دوست‌داشتنی را یافت و به جای یک سفر تکراری به شمال، سفری خاطره انگیز ایجاد کرد. حال ما این کار را برای شما ساده‌تر کردیم و ایده‌های سفر یک روزه را در این سری مقالات برای شما جمع‌آوری نمودیم. قسمت اول این مجموعه سفرهای یک روزه به سمت غرب تهران است.

برای مطالعه مقاله‌ی «۱۰ ایده سفر یک روزه از تهران؛ قسمت اول به سمت غرب» به کجارو مراجعه کنید.

ایده سفر یک روزه از تهران

اگر به اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی شگفت‌انگیز‌ترین و برترین نقاط دنیا یا مقالاتی چون راهنمای سفر، خوراکی‌ها و اخبار گردشگری علاقمند هستید، به کجارو سربزنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات