کجارو: ایفل به سوگ نشست، جهان به همدردی

شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با کجارو همراه باشید تا تصاویری از طنین پرچم فرانسه بر بناهای مشهور جهان را به نظاره بنشینیم و بازتاب‌های این حادثه تروریستی را مرور کنیم.
تبلیغات

سابقه فوتبال میان تیم‌های فرانسه و آلمان جریان داشت، به ناگاه صدای دو انفجار مهیب تمام استادیوم را به شوک فرو برد، بازی برای دقایقی از هیجان ایستاد و اضطراب و دلهره از دروازه قلب تماشاگران این استادیوم وارد پاریس شد. همزمان در منطقه ۱۰ پاریس، قلب گردشگری این شهر، صدای رگبار گلوله‌ به گوش می‌رسید، مردم بی‌گناه در رستوران کامبوج به خاک و خون کشیده شدند و اخبار ضد و نقیض مدام تعداد کشته‌شدگان این حادثه را بیشتر و بیشتر اعلام می‌کرد. خونین‌ترین شب پاریس پس از جنگ جهانی دوم رقم خورده بود، اما خبر دیگری بر موج سهمگین این نگرانی‌ها افزود، بیش از صد نفر در جریان کنسرتی در سالن همایش‌های باتاکلان گروگان گرفته‌شده بودند. پاریس غرق خون و دلهره، در ناباوری بود، هنوز عملیات آزادسازی گروگان‌ها آغاز نشده بود، که خبر رسید ایفل به سوگ نشسته، چراغ‌‌های ایفل خاموش شد و به سرعت در بسیاری دیگر از نقاط جهان، پرچم فرانسه به نشانه همدردی با مردم این کشور بر ساختمان‌ها و بناهای مشهور جهان طنین‌انداز شد.

برای مطالعه بخش دوم مقاله‌ی «ایفل به سوگ نشست، جهان به همدردی» به کجارو مراجعه کنید.

پاریس

اگر به اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی شگفت‌انگیز‌ترین و برترین نقاط دنیا یا مقالاتی چون راهنمای سفر، خوراکی‌ها و اخبار گردشگری علاقمند هستید، به کجارو سربزنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات